Barvy Williamsu FW46 a noví partneři

Williams vedle zabarvení nového vozu pro letošní rok představil také nějaké partnerské a komerční novinky.

Štítky: Williams Zveřejněno 6. 02 2024 — GPF1.cz

Výrazný modrý lak, který spojuje dědictví vítězství Williamsu v šampionátech s jeho posláním vrátit se do čela startovního pole, byl odhalen v centru New Yorku v hlavním obchodě PUMA na Páté avenue.  Williams Racing také hrdě oznámil nové víceleté hlavní partnerství se společností Komatsu, předním výrobcem stavebních, důlních, lesnických a průmyslových těžkých zařízení.

Společnost Komatsu obnovuje spolupráci s Williamsem, se kterým úspěšně spolupracovala v 80. a 90. letech minulého století, kdy dodávala komponenty převodovek pro vozy, které v letech 1996 a 1997 získaly titul. V rámci závazku společnosti Williams poskytovat bezkonkurenční přístup k fanouškům se 46 šťastných výherců soutěže na stránkách WilliamsF1.com mohlo na Manhattanu setkat s Alexem Albonem a Loganem Saergantem.

Newyorčané a návštěvníci ‘Velkého jablka’ si budou moci prohlédnout nové lakování zblízka po celý příští týden, protože v obchodě PUMA bude až do neděle 11. února hostit vůz Williams Racing. Vybrané kousky ze zbrusu nové řady zboží Williams Racing x PUMA je možné už teď  zakoupit také v obchodě, na webových stránkách PUMA a na webu WilliamsF1.com.

Barva pro rok 2024 je moderní poctou odkazu týmu Williams Racing, který zahrnuje devět pohárů konstruktérů, sedm titulů jezdců a 114 vítězství v závodech. Bude zdobit vůz FW46 a naváže na tradici pojmenování FW, kterou zavedl legendární zakladatel týmu Sir Frank Williams.

Linie plynule spojuje historickou slávu s budoucími aspiracemi na další zápis do historie a vyznačuje se živým barevným přechodem z Heritage Navy Blue do New Era Williams. Červený a bílý pruh, který odráží postavení Williamsu jako britské ikony a je inspirován historickými vozy od FW10 z roku 1985, který řídili Nigel Mansell a Keke Rosberg, až po FW19, který v roce 1997 vyhrál šampionát a který ke slávě dovedl Jacques Villeneuve, je pečlivě zakomponován do elegantního, ale přesto silného vzhledu.

Přidání značek několika nových týmových partnerů dodává letošnímu designu energický nádech. Byl představen v obchodě PUMA v New Yorku u příležitosti partnerství týmu s tímto gigantem v oblasti sportovního oblečení, který bude od roku 2024 dodávat oficiální týmovou soupravu a závodní oblečení pro jezdce, stejně jako kolekce pro fanoušky a doplňky.

FW46, který je prvním vozem plně vyvinutým pod vedením šéfa týmu Jamese Vowlese, si odbude svou premiéru na trati během předsezónního propagačního natáčení v Bahrajnu 20. února před oficiálním předsezónním testem, který začíná 21. února.

Jedná se o prezentaci zabarvení vozu, nikoli jeho letošní technické podoby.