Motorsports: FIA Formula One World Championship 2017, Grand Prix of Japan, 
#5 Sebastian Vettel (GER, Scuderia Ferrari),  *** Local Caption *** +++ www.hoch-zwei.net +++ copyright: HOCH ZWEI +++

Prezident Ferrari: Doplatili jsme na špatnou kontrolu kvality dílů

Sergio Marchionne je přesvědčen o tom, že Ferrari mohlo zamezit technickým selhání z posledních velkých cen. Jednalo se totiž zřejmě o dlouhodobější problém v továrně, který ale nikdy nepůsobil tak důležitě, aby ho tým musel začít řešit.

1 Štítky: Ferrari Sergio Marchionne Zveřejněno 10. 10 2017 — Lukáš Štěrovský

Ferrari potkaly technické problémy v posledních dvou závodech těsně před startem, následkem kterých pak jeden z vozů buď neodstartoval, nebo odstoupil hned v úvodu Grand Prix. Jako v případě Vettela v Japonsku, kde byla na vině vadná zapalovací svíčka. Tedy díl v hodnotě zhruba 1500 korun.

To opět naštvalo prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho. „Technicky to byl nesmysl, který měl dopad na auto, co stojí miliony euro. Musíme obnovit náš závazek kvality komponent putujících do F1. Je to problém, který jsme zřejmě ignorovali, protože nikdy nebyl tak důležitý. Ale teď jsme viděli přinejmenším u tří příležitostí, kdy měla spolehlivost devastující vliv na výsledek. Napravíme to,“ slibuje Marchionne.

Přestože ve Ferrari panuje nyní zklamání z dost možná nadobro ztraceného titulu, Marchionne stále věří, že je možné Mercedes dohnat. „Aniž bych chtěl být arogantní, myslím, že auto je na stejné, ne-li lepší úrovni, než je dnes Mercedes. Jsem si jistý, že kdybychom v posledních třech závodech neměli problémy, vedli bychom tu teď odlišnou debatu.

Sezona není ztracená, ve hře je pořád vše. Nechci hovořit o smůle, nevěřím na ni. Důležitou věcí je neztrácet jistotu, která nás dovedla až sem. Jsem potěšený tím, co tým udělal a mám obrovskou důvěru v to, že během dalších čtyř závodů budeme schopni snížit co nejvíce náskok Mercedesu,“ dodává prezident Scuderie.

Ferrari z technického selhání viní japonského dodavatele

Diskuse k článku

  1. Jirka_1 11.10.2017 (7:42)

    Kdyby nepoužívali NGK, ale naše Brisky pro závodní motory, udělali by lépe – to už dávno ví Lambo, které je dává do svých závodních člunů… 🙂 🙂 🙂

Přidat názor

Napsat komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.