Poptávka po vstupenkách na GP Miami vyšroubovala jejich cenu téměř na úroveň Monaka

Z hlediska cen vstupenek se nová Grand Prix v Miami stala druhou nejdražší v kalendáři. Šéf celého podniku, Tom Garfinkel, se ale brání tím, že cenu lístků určila poptávka ze strany návštěvníků.

Štítky: GP Miami Zveřejněno 8. 05 2022 — Lukáš Štěrovský

S nejlevnější vstupenkou na tribunu za 640 dolarů (cca 15 tisíc korun) a s cenami vstupenek na volná prostranství v rozmezí od 300 do 500 dolarů (7 až 12 tisíc korun) se Miami stalo hned po Monaku nejdražším místem v kalendáři.

Jenže akce pořádaná ve stylu festivalu s bohatým doprovodným programem se i přes vyšší cenu vstupenek vyprodala, zmizelo všech 240 tisíc lístků. „Jde o to, že lístků je nedostatek a také o princip nabídky a poptávky,“ brání ceny Garfinkel, rovněž manažer stadionu Hard Rock, kolem kterého vede okruh.

„Nikdy jsme vlastně nedělali veřejný předprodej, a poptávka byla tak vysoká, že se odrazila na cenách vstupenek. Uznávám, že jednu věc jsme asi neudělali moc dobře a v budoucnu ji můžeme zlepšit – informovat lidi, co obnáší základní vstupenka za 300 dolarů.

S ní můžete v pátek přijít na okruh a je s ní spojena spoustu věcí, dá se tu toho tolik zažít,“ naráží na nejrůznější atrakce či živé koncerty. „Není to typická vstupenka, můžete na různé části okruhu. Pak máme skutečně drahé vstupenky zajišťující luxusní zážitky. Ale doufejme, že i lidé s běžným lístkem toho zažijí opravdu hodně,“ přeje si Tom Garfinkel.