Schumacher také řekl, že si musí zvykat na to, že své auto sdílí se dvěma dalšími piloty: “Je to jiný přístup oproti F1. Někdy se přistihnu, že se snažím být ten nejrychlejší. Je to o tom naučit se přijímat informace, zpracovat je a ihned je použít. K tomu musím využít zkušenosti mých kolegů – chceme mít takové auto, se kterým v pohodě vydržíme okolo 10 hodin.”
Ačkoliv se Mick na WEC těší, netají svůj záměr vrátit se do královny motorsportu: “Blízkost Evropy a možnost spojit to s mou rolí rezervního pilota F1 jsou pro mě ty hlavní aspekty. Je důležité prostě nějak závodit, zůstat fit, abych byl připravený ihned přepnout, pokud by přišla šance ve Formuli 1.
“Ale myslím, že v Hypercar je teď velká budoucnost s tou spoustou automobilek, které přichází. Také doufám bude časem více závodů v kalendáři. Na obou šampionátech jsou skvělé věci.”
Na otázku proč si vybral Alpine, odpověděl podobně: “Ta blízkost F1 hrála velkou roli. Ale i to vidět, jak odhodlaný je Alpine jako značka posouvat tento projekt, to byl taky velký faktor. Téhle kombinaci bylo těžké odolat.”
V kategorii Hypercar se bude muset Schumacher s Alpinem poprat s velkikány jako Ferrari, Toyota nebo Porsche. Spolu s Alpinem přichází do šampionátu ještě Lamborghini, Isotta Fraschini a BMW, i když to už loni závodilo v americké sérii IMSA. Nikdo pořádně neví, jaké bude rozložení sil. [Závod se jede v sobotu a sledovat jej je možné na programu Eurosport 2.]
Mick Schumacher si také není jistý: “Asi nikdo neví, jak na tom skutečně jsme. Zkrátka se na katarských 10 hodin moc těšíme a máme dobrý pocit z dosavadního průběhu. Je to skvělý okruh, skvělé místo kam přijet. Bude zajímavé mít první zkušenost v závodním režimu. Uvidíme, na co nám to nakonec bude stačit.”