Automobilist.com

Haas tápe ve vývoji vozu. Vážně potřebuju pauzu, říká Magnussen

Americká stáj je ve slepé uličce. Nedokáže si totiž vysvětlit proměnlivou výkonnost svého monopostu VF-19.

Štítky: Haas Zveřejněno 6. 08 2019 — Lukáš Štěrovský

Haas má za sebou komplikovanou první polovinu sezony. Jeho vůz si nerozumí s pneumatikami Pirelli, jezdci spolu několikrát kolidovali, tým si taky prošel komplikovanou rádoby rozchodovou kauzou s hlavním sponzorem… výsledkem je až deváté místo v Poháru konstruktérů.

Asi poslední pomyslný hřebíček do rakve představuje fakt, že Kevin Magnussen jezdí s aktuální verzí vozu, se kterou je ale mnohdy pomalejší než s monopostem z Austrálie, který řídí Romain Grosjean.

„Jedno kolo je perfektní, v dalším mám pocit, jako bych řídil dodávku prodávající párky v rohlíku,“ stěžuje si Magnussen. „Nevím, co s tím. Teď následuje letní pauza, kterou fakt potřebuju,“ dodává Dán.

Zmatený je i šéf stáje Guenther Steiner. „Auto z Melbourne se kvalifikuje deváté ve dvanáctém podniku sezony poté, co lidé utratili miliony na vylepšeních. Současně máme jiné auto, které je během deseti minut o sekundu na kolo pomalejší, aniž bychom se ho dotkli. Nikdy jsem o ničem takovém neslyšel,“ říká Steiner.

Diskuse k článku

Napsat komentář