Automobilist.com

Pierre Gasly nemá rád předjíždění

Poradce rakouské stáje vysvětlil, proč tým v letní přestávce vyměnil své jezdce. Zároveň přiznal, že Red Bull neočekával takový výkon od nových agregátů.

Štítky: Helmut Marko Honda Pierre Gasly Zveřejněno 15. 08 2019 — Lukáš Podstata

Pierre Gasly s vozem po celou první část sezony bojoval, hledal optimální nastavení vozu a nedokázal se vyrovnat tempu, které nasadil Max Verstappen. Proto se v pondělí rakouská stáj rozhodla nahradit francouzského pilota Alexanderem Albonem.

Na výkonnost dnes již bývalého pilota Red Bullu a výměnu jezdců se pro deník Auto Bild vyjádřil Dr. Helmut Marko. „Gasly měl velké problémy s jezdci ze středu pole, nedokázal je předjíždět. Naše ambice jsou ale úplně jiné, proto jsme se rozhodli, že vyměníme jezdce a dáme Alexandrovi po zbytek sezony šanci v hlavním týmu. Gasly zaujme jeho místo v Toro Rosso a uvidíme, kdo v příští sezoně bude jezdit po boku Maxe Verstappena,“ dává Francouzovi naději na návrat zpět poradce týmu.

Od letošní sezony zažil Red Bull velkou změnu v podobě nového dodavatele pohonné jednotky. Po letech rozvázal spolupráci s Renaultem a nyní dodává týmu agregáty Honda, s kterou to prozatím vypadá na úspěšnou spolupráci.

Helmut Marko ale připustil, že tým před sezonou podcenil schopnosti japonského dodavatele. „Postavili jsme pro letošní sezonu auto s vysokým přítlakem na úkor výkonu. Přiznávám, že jsme podcenili vývoj našeho partnera. Ten nám dodává daleko silnější agregáty, než jsme předpokládali.

V posledních závodech jsme byli schopni konkurovat Mercedesu a rozhodně jsme dohnali Ferrari. Věřím, že v druhé polovině sezony bude náš tým silný na jakémkoli typu tratě,“ věří v další zlepšení Marko.

Diskuse k článku

Napsat komentář