Ferrari potvrdilo dodatečný senzor. Diví se ale, že o něm všichni ví

Ferrari ústy svého šéfa Maurizia Arrivabeneho potvrdilo zprávu, že pohonná jednotka jejich vozu byla osazena dodatečným senzorem ze strany FIA. Ferrari s dodatečným senzorem nemá problém, ale vadí mu, že se taková informace dostala na veřejnost a považuje to za velký problém.

2 Štítky: Ferrari FIA Pohonné jednotky Zveřejněno 5. 10 2018 — GPF1.cz

Ferrari popírá, že by s nasazením dodatečného senzoru souvisel zdánlivý pokles výkonnosti ve srovnání s Mercedesem. Maurizio Arrivabene prozradil, že větší problém má Ferrari při jízdě v pomalých zatáčkách, než na rovinkách.

„Máme data, která to potvrzují,“ uvedl Arrivabene.

Další problémy má Ferrari s pneumatikami na tratích, které si žádají větší přítlak.

„Chybí nám přítlak, zatížení pneumatik. Proto je nedokážeme dostat do správné teploty.“

Maurizio Arrivabene ale poukázal na to, že řešení Ferrari a práce s pohonnou jednotkou jsou důvěrnou informací a součástí duševního vlastnictví.

„Řešení našich baterií je velmi komplexní. Souhlasili jsme tedy s FIA na tom, že s nimi budeme spolupracovat. Máme druhý senzor, ale ten nemá na výkon auta žádný vliv.

Přijde mi ale divné, že všichni najednou o druhém senzoru ví. Naše řešení baterií je komplexní, ale je to také naše duševní vlastnictví. Doufám, že když najednou všichni vědí o druhém senzoru, tak příště nebudou vědět o celém našem projektu. To by bylo hodně vážné.“

Zpřísněné měření motorů ze strany FIA může prý za pokles formy Ferrari

Diskuse k článku

2 komentáře: “Ferrari potvrdilo dodatečný senzor. Diví se ale, že o něm všichni ví”

  1. Jirka_1 napsal:

    ivanh:
    Mýlíš se, v cyklistice je to běžné. Tam se určí leader a na nej ostatní pracují. Pokud to leaderovi nejde, změní se jméno a jede se na jiného. A nikdo neremcá.
    Ve F1 nejde v žádném případě o individuální sport, nepleť si ho s atletikou nebo tenisem. Jezdci jsou placení zaměstnanci, takže budou dělat to, co jim tým přikáže. Bez týmu jsou nic, sami si auto nepřipraví ani nevyrobí. Za každý bod v celkovém hodnocení jsou peníze, takže se každý tým snaží těch bodů získat co nejvíc. Titul v jednotlivcích je víc, než v Poháru konstruktérů – protože přitahuje sponzory. Lidi na PK kašlou, zajímá je jezdec. Každý rozumný tým se tedy snaží dostat svého muže na první místo v celkovém hodnocení a vždy se podporuje ten, kdo na to má lepší předpoklad. V tomto případě je to Hamilton, protože Bottas je pomalý a má velkou bodovou ztrátu.
    Že se to tobě nelíbí je věc jedna, realita je věc druhá. Ron Dennis také nechal v roce 2007 bez omezení mezi sebou závodit Alonsa s Hamiltonem, výsledkem byl titul Kimiho a Ferrari…

  2. ivanh napsal:

    Ospravedlňujem sa, ale neviem nájsť kde sa môžem zapojiť do diskusie o týmovej réžii. Nemám účet na žiadnej sociálnej sieti, pretože nemám takú potrebu. Nemyslím si, že som sám na Svete a preto nemali by ste sa obmedzovať iba na siete.
    Čo sa týka F1, tento šport je individuálny nie týmový, ako sa vyjadrujete. Práve terazsledujem 2 tréning GP Japonska. Je pravdou, že za výkonom jazdca je mnoho ľudí, ale to je i za výkonom bežca, boxera alebo tenistu. Za prípravou, nie za výkon. Výkon, výsledok dosahuje jazdec svojím výkonom zprostredovaný technikou teda autom.
    Týmová réžia je ovplyvňovanie výsledkov, čo je nedovolené v žianom športe. Viď afëry vo futbale, tenise…. Domnievam sa, že je to protizákonné ovplyvňovanie výsledkov. Je podivuhodné, že zatiaľ žiadna stávková spoločnosť toto konanie nedala na súd.
    Pred chvíľou som si spravil účet na GPF1 a toto je môj prvý príspevok. Sledujem Vás momentálne z Mesta Cheyenne Wyoming USA. Zajtra budem už v Nevada.
    Ešte raz apelujem na Vás umožniť plnohodnotné zapojenie sa i nás čo mâme averziu voči Facebooku, Twitter, Linkedin a pod.
    Vaśej výbornej práci česť. Prácu alebo aj robotu (kto nevie aký je rozdiel medzi robotou a prácou, tak nikdy nerobil) si treba vždy ctiť.
    Pekný deň všetkým.

Napsat komentář