Wolff by se měl zajímat o svých 220 lidí, které přetáhl Red Bull, pošťuchuje Horner
Christian Horner tvrdí, že se příliš neobává vyjednávání členů týmu Red Bull s konkurenčními týmy poté, co prozradil, že jeho divize motorů přetáhla 220 lidí od Mercedesu.
Během víkendové Velké ceny Miami vyšlo najevo, že o několik klíčových zaměstnanců Red Bullu, včetně dlouholetého sportovního manažera Jonathana Wheatleyho, projevili zájem konkurenti Red Bullu.
NEJZASVĚCENĚJŠÍ PODCAST Z MIAMI: KOLO NA KOLO
Generální ředitel McLarenu F1 Zak Brown uvedl, že jeho společnost zaznamenala “nárůst počtu životopisů, které nám přicházejí z týmu”, a vyslovil podezření, že legendární konstruktér Adrian Newey nebude poslední dílem domina, které spadne v důsledku “destabilizující” roztržky mezi rakouskou a thajskou částí vedení Red Bullu.
Šéf týmu Horner prohlásil, že ho zvěsti o některých nejvyšších členech týmu neznepokojují, a poukázal na to, že jeho divize Red Bull Powertrains přetáhla přes 200 lidí z programu motorů HPP Mercedesu.
“Nemám žádné obavy z oslabení pozice. Samozřejmě, že mezi týmy bude vždycky docházet k pohybu lidí,” řekl Horner. “Nevím, kolik lidí jsme my nebo RB letos zaměstnali od McLarenu. Mercedes, my jsme z HPP do Red Bull Powertrains přetáhli 220 lidí. Takže když mluvíme o ztrátě lidí, trochu víc bych se obával těch 220 lidí u Mercedesu než možná jednoho nebo dvou životopisů na naší straně.”
Šéf týmu Horner prohlásil, že bylo “nevyhnutelné”, aby Brown a jeho protějšek Toto Wolff z Mercedesu vyvolali mediální rozruch.
“Myslím, že je to nevyhnutelné. Ti dva dotiční, kteří se na tom podílejí, spolu hodně mluví,” řekl Horner. “Ale nehodlám se nechat zatáhnout do hašteření. Spíše bych se soustředil na Totovy vlastní problémy, které má.”
Red Bull trval na tom, že to, že se někteří z jeho zaměstnanců dostanou do jiných týmů, je součástí obvyklého cyklu obnovování smluv, přičemž Wheatley je srozuměn s tím, že mu brzy skončí smlouva a že má již dlouho zájem stát se šéfem týmu, pokud by se taková příležitost někde otevřela. Podle informací magazínu Autosport tým nedávno prodloužil smlouvy s mnoha dalšími vedoucími zaměstnanci, včetně šéfa aerodynamiky Enrica Balba a šéfa výkonnostního inženýrství Bena Waterhouse.
Začátkem letošního roku také uzavřel další dlouhodobou smlouvu s technickým ředitelem Pierrem Wachem.
NOVÉ ČÍSLO ONLINE MAGAZÍNU KOLO NA KOLO ZDE
- Ti, kterým F1 vzala život
- Důvody odchodu Adriana Neweyho
- Williams v kleštích investičních stropů
- Sprinty s námi zůstávají
- Bodová inflace
- Aerovychytávky