Veřejná prohlášení: listopad 2014

Při ročním zúčtování nabízíme ta nejzajímavější prohlášení z listopadu 2014.

Zveřejněno 31. 12 2014 — Tomáš Richtr

Při ohlédnutí rok zpět nabízíme výběr nejzajímavějších prohlášení za LISTOPAD 2013. Pro jiný měsíc uplynulého roku klikněte na odkaz níže.

 [12/2013] [01/2014] [02/2014] [03/2014] [04/2014] [05/2014]
[06/2014] [07/2014[08/2014] [09/2014] [10/2014] [11/2014] [12/2014]

 

“Nevím, jak to vyřešit.”

Toto Wolff na tiskové konferenci v reakci na dotaz kolem distribuce peněz napříč týmy

“Problém je, že spousta peněz je možná distribuována špatně. Což je možná má chyba.”

Bernie Ecclestone

“To je hezký návrh. Máme ale podepsané smlouvy, a i kdybyste týmům Caterham a Marussia zdvojnásobili příjmy, nemám pocit, že by to vyřešilo jejich problémy.”

Šéf Red Bullu Christian Horner v reakci na nápad Bernieho Ecclestona, že by se velké týmy měly vzdát části peněz ve prospěch těch menších

“Nesnáším, jak se věci nyní mají.”

Kimi Räikkönen po GP USA o problémech s nastavením auta

“Byla to chyba, o které jsem nevěděl.”

Nico Rosberg po GP USA o chybně volbě tlačítek na volantu za účelem využití energie ze systému ERS

“Jsme tým, který dodává osm motorů najednou. Honda dva, Ferrari a Renault čtyři. To je velký rozdíl.”

Toto Wolff z Mercedesu na téma uvolnění pravidel motorů pro sezonu 2015 a dopadů této změny

“Audi má sekci motorsportu, která obsahuje programy Mistrovství světa vytrvalostních závodů a DTM. Žádný další program není.”

Šéf Audi Wolfgang Ullrich v reakci na spekulace o možném vstupu do F1

“Nevidím smysl v tom dělat něco drastického, abychom ublížili sportu.”

Šéf Lotusu Gérard Lopez v odpovědi na dotaz, co je pravdy na hrozbě bojkotu GP USA ze strany menších týmů

“Na stávky moc nejsem. Kvůli stávkám u Air France a Lufthansy jsem už několikrát uvízl.”

Toto Wolff na téma spekulací o zvažovaném bojkotu GP USA ze strany menších týmů

“Pro mě se nic nemění, mám smlouvu. Budu si muset promluvit s týmem a věci srovnat. Ano, tým oznámil nové dva jezdce, ale to neznamená, že budou závodit.”

Překvapený Adrian Sutil po oznámení týmu Sauber, který pro sezonu 2015 angažoval Felipeho Nasra a Marcuse Ericssona

“Oznámili jsme naše dva jezdce a tak to bude. Nejsem si vědoma, že by příští rok závodily tři auta na tým.”

Šéfka Sauberu Monisha Kaltenbornová v reakci na Sutilovo mediální vyjádření výše

“Pracujeme nonstop na tom, abychom dostali Caterham nejen do Abú Dhabí, ale aby mohl zase pravidelně závodit.”

Tiskové prohlášení insolvenčního správce Caterhamu Finbarra O’Connella u příležitosti vyhlášení veřejné sbírky na 2,35 milionu liber

“Je to katastrofa. Nepotřebujeme žebráky.”

Bernie Ecclestone o veřejné sbírce Caterhamu

“Včera to byla katastrofa.”

Jenson Button o výkonu vozů McLaren při trénincích na GP Brazílie

“Nic se nemění.”

Toto Wolff z Mercedesu diplomaticky potvrzuje, že jednání o uvolnění zákazu vývoje motorů selhala

“Je to směšné. Dohoda s jednomyslným souhlasem je nutná pro rok 2015. Pro léta 2016, 2017 a 2018 stačí prostá většina. Takže si zbytečně protrpíme sezonu 2015.”

Šéf Red Bullu Christian Horner dává najevo svou frustraci z přístupu Mercedesu k jednání o uvolnění zákazu vývoje motorů

“Řešení [ekonomické krize] je jednoduché: neutrácejte tolik.”

Bernie Ecclestone na adresu menších týmů, kdy ujistil, že extra peníze od CVC týmy nedostanou

“Nekontrolujeme ceny. Mohu ovlivnit, že investujeme méně do vývoje přítlačných křídel, což činíme. Ale cenu pohonné jednotky, která je dnes 40 milionů eur, neovlivním. Bývalo to 8 milionů. Hlasoval jsem proti novým motorům. Jak dnes mohu být zodpovědný za ekonomickou krizi?”

Šéf Lotusu Gérard Lopez

“Nikdo nedělá kroky zpět, ale někdy se vyplatí to zvážit.”

Christian Horner navrhl návrat ke starší generaci motorů V8

“Je tu řešení: Super GP2. Byla by to auta GP2 s upgradovanými motory.”

Zástupce šéfa Force Indie Bob Fernley

“V této chvíli neexistuje žádná dohoda o nasazení třetích vozů.”

Bernie Ecclestone

“Myslím, že bychom měli zajít až tak daleko a zvážit zcela novou generaci motorů pro F1.”

Christian Horner

“Myslím, že mě to stálo vítězství.”

Lewis Hamilton o své chybě během GP Brazílie

“Doufám, že Jenson Button ve formuli 1 zůstane.”

Fernando Alonso

„Nezajímá mě tweetování, Facebook a všechny ty nesmysly. Nevím, proč se lidé chtějí dostat k této takzvané ‚mladé generaci‘. Proč to chtějí? Je to kvůli tomu, že jim chtějí něco prodat? Většina dětí nemá žádné peníze. Radši se dostanu k sedmdesátiletému člověku, který má spoustu hotovosti.“

Bernie Ecclestone

“Start v Abú Dhabi je možný jen díky fanouškům.”

Tiskové prohlášení Caterhamu poté, co se tým rozhodl pro start v posledním závodě sezony po úspěšné veřejné sbírce

“Aby nebyla pozornost týmu a jezdců zbytečně ovlivňována, rozhodnutí o jezdeckém složení jsme posunuli na dobu po 1. prosinci.”

Tiskové prohlášení McLarenu

“Jules už není v umělém spánku, je ale nadále v bezvědomí.”

Prohlášení Bianchiho rodiny poté, co byl Jules přepraven z Japonska do Francie

“Dnešní den pro mě není snadný. Těším se na budoucnost, ale na konci této sezony pro mě éra s Ferrari končí.”

Fernando Alonso oficiálně potvrdil odchod z Ferrari

“Myslím, že to byl ten správný moment.”

Sebastian Vettel krátce po Alonsově oznámení a potvrzení, že právě Vettel jej střídá u Ferrari

“Nějaké pochybnosti o Ferrari jsem měl už během sezony 2013.”

Fernando Alonso

“Bude to sranda.”

Kimi Räikkönen o novém partnerství se Sebastianem Vettelem ve Ferrari

“Oba vozy Red Bullu jsou z kvalifikace na GP Abú Dhabí vyloučeny, ale mohou startovat z konce startovního roštu.”

Sportovní komisaři GP Abú Dhabí

“Doufám, že to nebude má poslední velká cena.”

Jenson Button před startem GP Abú Dhabí

“Nebudu nad dnešními problémy hořekovat. Zasloužil si vyhrát tenhle závod a zasloužil si vyhrát titul.”

Nico Rosberg o Lewisi Hamiltonovi v cíli GP Abú Dhabí

“Rozhodli jsme se nominovat Maurizia Arrivabeneho, protože v tuto historickou chvíli pro Scuderii a formuli 1 potřebujeme osobou, která dobře rozumí nejen Ferrari, ale také řídícím mechanismům a požadavkům tohoto sportu.“

Prezident Ferrari Sergio Marchionne v tiskovém prohlášení Ferrari oznamující odvolání Marca Mattiaccio po sedmi měsících ve funkci šéfa Scuderie

„Ne. A nebudu o tom mluvit ani v budoucnu.“

Marco Mattiacci na dotaz, zda by okomentoval svůj nedobrovolný odchod z Ferrari

“Pokusím se na agendu znovu prosadit téma rozpočtových stropů.”

Prezident FIA Jean Todt

“Pravidlo dvojitých bodů v posledním závodě sezony bylo pro příští rok zrušeno. Zrušeno bylo i pravidlo restartů závodu z pevných pozic.”

Výsledek zasedání Startegické skupiny F1 a Komise F1 v Ženevě

“Pokud byste to nechali tak, jak to je, asi by to přimělo k odchodu Renault a jeden nebo dva další (výrobce). Takže musíte udělat to, co je správné pro tento sport, a ne co je správné pro jednoho výrobce.“

Christian Horner na dotaz, zda se nebojí, že by Mercedes v důsledku kontroverze kolem diskuzí o motorech opustil F1

 

 

Diskuse k článku

Napsat komentář