Veřejná prohlášení: červenec 2014

Při ročním zúčtování nabízíme ta nejzajímavější prohlášení z července 2014.

Zveřejněno 31. 12 2014 — Tomáš Richtr

Při ohlédnutí rok zpět nabízíme výběr nejzajímavějších prohlášení za ČERVENEC 2013. Pro jiný měsíc uplynulého roku klikněte na odkaz níže.

 [12/2013] [01/2014] [02/2014] [03/2014] [04/2014] [05/2014]
[06/2014] [07/2014[08/2014] [09/2014] [10/2014] [11/2014] [12/2014]

 

“Renault se soustředí na všechny své zákazníky stejně, a to je chyba.”

Šéf Red Bullu Christian Horner

“Po roce 2016 dáváme sbohem.”

Bernie Ecclestone o GP Itálie na Monze

“Slyšel jsem, že by Monza měla skončit. Podle mě je to velmi stupidní nápad.”

Kimi Räikkönen

“Jsem připraven na F1 s osmi týmy a každý se třemi auty.”

Bernie Ecclestone

“Mezi jezdci jsme o tom mluvili a většina z nás s tím nesouhlasí.”

Daniel Ricciardo o zavedení pevných restartů pro sezonu 2015

“Je to otázka, na kterou nemohu odpovědět ani ano ani ne.”

Eric Boullier na dotaz, zda má McLaren v plánu ponechat si Jensona Buttona

“Svedli jsme docela dlouhou hádku.”

Šéf Mercedesu Toto Wolff o názorové rozepři s Berniem Ecclestonem na téma sociální sítě

“Jsme týmu maximálně oddání a zajistíme, aby tým měl potřebné zdroje na dosažení všeho, čeho je schopen.”

Nový šéf Caterhamu Christijan Albers po prodeji týmu

“V posledních několika měsících jsme s týmem Haas řešili oblasti možné spolupráce.”

Šéf Ferrari Marco Mattiacci o technické spolupráci mezi Ferrari a týmem Haas F1

“Ron si asi trénuje motivační proslovy.”

Jenson Button v reakci na slova Rona Dennise na jeho adresu, že “by se měl více snažit”

“Mám smlouvu.”

Kamuj Kobajaši na dotaz, zda bude pro Caterham s novým vlastníkem závodit až do konce sezony

“Až mi skončí smlouva, pravděpodobně skončím.”

Kimi Räikkönen o plánech na konec sezony 2015

“Po Rakousku jsme svolali krizový mítink.”

Technický ředitel James Key o problémech Toro Rosso

“Na problematice zvuku motorů stále pracujeme.”

Charlie Whiting, ředitel závodů

“V první řadě musíme myslet na tým. Není pravda, že si nevyměňujeme informace.”

Nico Rosberg o spolupráci s Lewisem Hamiltonem v narážce na slova Tota Wolffa o nutnosti transparentnosti

“Pneumatika, kterou příští týden uvidíte, je spíše pro ověření estetiky než výkonu.”

Šéf vývoje Pirelli Maurizio Boiocchi o plánovaném testu nové osmnáctipalcové pneumatiky

“Tohleto přehnané opečovávání v F1, přehnaná opatrnost, přemrštěné kontroly, to mě dohání k šílenství. Ve formuli 1 se angažuje příliš mnoho lidí, kteří se snaží F1 udělat stejně bezpečnou jako běžné silnice, což je špatně.”

Niki Lauda poté, co byla GP Velké Británie po havárii Kimiho Räikkönena na hodinu zastavena

“Ačkoli se na to svět dívá jinak, je mentálně velmi silný. S problémy se vyrovnává snadno.”

Šéf Mercedesu Toto Wolff po uvolněném vítězství Lewise Hamiltona na Silverstonu 

“S výsledkem nejsme spokojeni. Takže tady začneme a pro rok 2015 musíme připravit úplně jiný tým.”

Šéf Ferrari Marco Mattiacci po GP Velké Británie

“Jules Bianchi s vozem Ferrari F14T byl nejrychlejší při závěrečném dni oficiálních testů na Silverstonu.”

Zpráva z testovacího dne

“Dostane se zase do formy.”

Daniel Ricciardo o Sebastianu Vettelovi

“O delší budoucnosti nepřemýšlím. Musíme se soustředit na současné problémy a vylepšit auto pro příští rok.”

Fernando Alonso

“Když se podíváte na body, matematicky ještě můžeme vyhrát, takže by bylo hloupé považovat, že jsme mimo hru.”

Sebastian Vettel

“Nico Rosberg podepsal s Mercedesem smlouvu na několik dalších let.”

Tisková zpráva

“Je strašně složité formuli 1 a její pravidla zjednodušit, protože auta, týmy, procedury, prostě všechno je hrozně složité.”

Ředitel závodů F1 Charlie Whiting

“Nebudeme do jejich souboje vůbec mluvit, to je strašně důležité. Nedělali jsme to doteď, proč bychom s tím měli začít? Něco vám řeknu: další závody budou velmi zajímavé.”

Ředitel Mercedesu Niki Lauda o volném režimu boje mezi Hamiltonem a Rosbergem před závody v Německu, Maďarsku a Belgii

“Oba naši jezdci byli v Maranellu, kde jsme diskutovali naše plány pro příští rok.”

Technický ředitel Ferrari James Allison

“Je to moje čtrnáctá sezona ve formuli 1, takže jsem pár projektů v červenci/srpnu pro další sezonu už viděl. V srpnu jsou všichni velmi, velmi konkurenceschopní (ve svých plánech), v listopadu ještě více a v lednu super-konkurenceschopní. V únoru a březnu jen dva nebo tři týmy mají šanci na vítězství. Na to, abyste skutečně věděli, co se příští rok stane, byste potřebovali křišťálovou kouli.”

Fernando Alonso na dotaz novinářů na výsledek jeho návštěvy v Maranellu

“Opravdu jsem se hodně bál o traťové maršály, hodně.”

Lewis Hamilton o situaci v závěru GP Německa, kdy navzdory práci na nepojízdném sauberu Adriana Sutila na startovní rovince nevyjel na dráhu safety car

“Je to nefér a neměli jsme to zavádět.”

Šéf Mercedesu Toto Wolff o dvojitých bodech pro poslední závod

“Jsem si jist, že do Mexika tentokrát na 100 % pojedeme.”

Mexičan Sergio Pérez o nově oznámené GP Mexika, která byla v předběžném kalendáři již pro sezonu 2014

“To mě nijak netrápí. Další německý jezdec? Nemyslím si, že by zrovna o tohle Mercedes stál.”

Lewis Hamilton v reakci na spekulace pojící Sebastiana Vettela s Mercedesem

“Polovinu mé kariéry jen slyším, jak Adrian přišel o místo. Jsem pořád tady, při své 120. velké ceně, a budu tu o hodně déle, takže si na mou tvář budete muset zvyknout, sorry!”

Pilot Sauberu Adrian Sutil v reakci na spekulace o zcela novém jezdeckém složení týmu. Pro další rok Sauber oznámil novou jezdeckou dvojici a Adrian Sutil přišel o místo ve startovní listině F1

“Často víme, co přijde, a nic s tím neděláme. Jsme jak zchromlá kačena, které čeká, až ji zastřelí.”

Šéfka Sauberu Monisha Kaltenbornová o několik týdnů očekávané nízké divácké návštěvě GP Německa

“Ázerbájdžán je moderní evropská země, která si vydobyla reputaci centra sportovní excelence.”

Pořadatelé Velké ceny Evropy 2016

“Je to těžké. Velmi těžké.”

Nico Rosberg o vztahu s Lewisem Hamiltonem

“Soustředíte se jen na negativa.”

Christian Horner vůči médiím při dotazech na citlivost účasti v GP Ruska 

“Byl jsem šokován, když mě tým požádal, abych jej pustil.”

Lewis Hamilton o rádiové žádosti týmu při GP Maďarska před sebe pustit Nika Rosberga, který jel jinou strategii

“Já jsem o žádnou pomoc nežádal.”

Nico Rosberg o stejné situaci

“Musím teď tým obhájit. Byl ve velkém stresu. Lewis udělal dobře, že neposlechl.”

Ředitel Mercedesu Niki Lauda o stejné situaci

“Museli jsme rozdělit strategii. Nebylo jasné, co se stane.”

Šéf Mercedesu Toto Wolff o stejné situaci

“Lidé týmu Caterham F1 jsou zaměstnanci firmy, které je dodavatelem společnosti držící licenci, která ji umožňuje účastnit se Mistrovství světa vozů formule 1.”

Tisková zpráva nových majitelů týmu F1 Caterham v reakci na prohlášení asi čtyřiceti zaměstnanců, kteří byli propuštěni bez odstupného a kteří obvinili z nečistého jednání právě tým F1. S odstupným se měl vypořádat původní majitel týmu Tony Fernandes, který vlastní firmu, jež je v tiskovém prohlášení zmíněna

“Na co potřebujeme Flavia? Bernie tomu šéfuje a tak by to mělo zůstat.”

Niki Lauda poté, co Bernie Ecclestone prozradil, že mu s popularitou F1 pomůže Flavio Briatore. O pár dní později se této myšlenky vzdal

“Musíme se zlepšit o 360° před tím, než se dostaneme tak, kam chceme.”

Šéf Ferrari Marco Mattiacci

“Tohle mi vadí. Od prvního dne mají oba hoši stejná auta. Vše je stejné. Motor, který nevydržel, byl bohužel Lewisův. To by se nemělo stávat.”

Ředitel Mercedesu Niki Lauda po sérii problémů na straně Lewise Hamiltona v Británii, Německu a Maďarsku a obvinění z upřednostňování Nika Rosberga

Diskuse k článku

Napsat komentář