Veřejná prohlášení: září 2014

Při ročním zúčtování nabízíme ta nejzajímavější prohlášení ze září 2014.

4 Zveřejněno 31. 12 2014 — Tomáš Richtr

Při ohlédnutí rok zpět nabízíme výběr nejzajímavějších prohlášení za ZÁŘÍ 2013. Pro jiný měsíc uplynulého roku klikněte na odkaz níže.

 [12/2013] [01/2014] [02/2014] [03/2014] [04/2014] [05/2014]
[06/2014] [07/2014[08/2014] [09/2014] [10/2014] [11/2014] [12/2014]

 

“Je skvělé, že je Bernie zase plně zapojen do práce.”

Šéf Red Bullu Christian Horner poté, co Bernie ecclestone finančním vyrovnáním ve výši 100 milionů dolarů ukončil soudní řízení v Německu kvůli podezření z úplatku

“Měníme jméno týmu z Haas Formula na Haas F1 Team.”

Tiskové prohlášení týmu Haas F1

“Bylo to rozhodnutí komerčně motivované. Teď už je to zase v normě. Není to vždy snadné, ale pokud vydržíme do konce roku, tak to bude skvělý rok.”

Max Chilton poté, co byl vystřídán Alexanderem Rossim a následně zase vrácen do kokpitu před Velkou cenou Belgie. Marussia pak vynechala poslední tři závody úplně

“Jsem tu, abych závodil. Ale podívejte se na posledních pár týdnů. To je více politika než sport. Před Spa mi prostě jen řekli, že nejedu. Ani nevysvětlili, proč.”

Japonec Kamuj Kobajaši poté, co byl pro GP Belgie vystřídán André Lotttererem a sedačku pro GP Itálie dostal jen proto, že noví majitelé Caterhamu nezískali superlicenci pro Roberta Merhiho

“Už se o tom naspekulovalo hodně. Říkalo se, že jsem s McLarenem podepsal smlouvu na tři roky za 150 milionů dolarů. Řekl jsem: ‘dejte mi okamžitě propisku’, ale s ní už nikdo nepřišel.”

Sebastian Vettel o spekulaci, že se dohodl na smlouvě s McLarenem. 

“Nemám v úmyslu odejít.”

Fernando Alonso o spekulaci, že jedná s McLarenem o předčasném odchodu z Ferrari

“Na tango potřebujete být dva. Myslím ale, že Ross je spokojený s tím, co teď dělá.”

Šéf Ferrari Marco Mattiaci opatrně naznačuje, že Ross Brawn není součástí nových plánů Ferrari

“Kdyby se to stalo pár závodů zpátky, Nico by byl penalizován.”

Jenson Button o kolizi Hamilton – Button při GP Belgie a pár závodů poté, co FIA polevila přísnost posuzování incidentů

“Nemyslím, že se dobrovolně připravíte o kus předního křídla. Navíc na to ze své pozice ani nevidíme.”

Sebastian Vettel o kolizi Hamilton – Button při GP Belgie

“Je to na šéfech týmů věci kolem F1 spravit, jsou na to dost velcí. Nikoho zvenčí nepotřebují.”

Flavio Briatore poté, co byl Berniem Ecclestonem na chvíli jmenován neoficiálně zodpovědným za zatraktivnění formule 1 a následně této funkce zbaven

“Více odpouští. Můžete najet rychleji, více si věříte. A když uděláte chybu, jen ji projedete více zeširoka.”

Jenson Button o zatáčce Parabolica na okruhu v Monze poté, co štěrková úniková zóna byla vyasfaltována

“Ne, nebudu to rozebírat. Nebudu komentovat spekulace. Mám své práce dost.”

Marco Mattiacci na dotaz novináře, zda by mohl rozebrat spekulace o odchodu Lucy di Montezemola a příchodu Sergia Marchionneho na pozici prezidenta Ferrari

“Na spekulace o mé osobě jsem zvyklý, ale teď už je to trochu moc. Nejsem tu [na Monze] na dovolené, pracuji tu. Jsem připraven přijmout další tři roky, a to jsem představenstvu řekl. Pokud a kdy bude o mně nějaká novinka, pak budu první, zdůrazňuji první, kdo vám o tom řekne.”

Prezident Ferrari Luca di Montezemolo v dějišti GP Itálie

“Je to konec jedné éry, takže jsem se rozhodl opustil pozici prezidenta po téměř 23 úžasných a nezapomenutelných letech navíc po těch strávených po boku Enza Ferrariho během sedmdesátých let.”

Luca di Montezemolo, dva dny po předchozím prohlášení

“Víme, co je tím největším problémem: pohonné jednotky.”

Čerstvě nový prezident Ferrari Sergio Marchionne

“Rád bych škrtl jakékoli jméno pořadatele závodu a napsal tam ‘Monza’. Doufám, že má šanci, vypadají, že jsou soudní [pořadatelé GP Itálie].”

Bernie Ecclestone

“Musím se na to podívat jako na realitu. Jsou horší věci. Na Lewise jsem navíc ztratil jen sedm bodů.”

Nico Rosberg po porážce v GP Itálie

“Z osobních důvodů a také proto, abych mohl více času trávit s rodinou, rezignuji na pozici CEO týmu Caterham F1.”

Christijan Albers, představitel nového vedení Caterhamu, bezprostředně po GP Itálie a dva měsíce poté, co byl do této role jmenován

“To může napadnout jen paranoidní mysl.”

Šéf Mercedesu Toto Wolff na dotaz, zda Rosbergova chyba v GP Itálie nebyla nařízený záměr pomoci Hamiltonovi vyhrát

“Na jezdce na stupních vítězů by se nemělo bučet.”

Toto Wolff v reakci na chování fanoušků při vyhlášení vítězů v Belgii a Itálii

“Od teď bude Michaelova rehabilitace probíhat doma.”

Tisková zpráva managementu Michaela Schumachera

“Existuje-li Pohár konstruktérů, pak musíte něco zkonstruovat.”

Šéf Ferrari Marco Mattiacci v reakci na problematiku tzv. zákaznických šasi, tedy projektu, kdy by si menší nezávislé týmy mohly kupovat šasi od továrních týmů

“Jak je možné přijet na Silverstone a do Rakouska, kde je zcela vyprodáno, a pak do Německa, kde jsou prázdné tribuny? Pro to musí existovat důvod. Je to cena lístků? Národní hrdinové? Ať je to co je to, musíme to identifikovat.”

Ron Dennis, šéf McLarenu

“To že řekl? Že potřebujeme levnější lístky? Pak by měly týmy ode mě žádat méně peněz na závodění.”

Bernie Ecclestone v reakci na předchozí prohlášení, jen podobné z úst Tota Wolffa

“Měl jsem s Red Bullem schůzku a mají o mě pořád zájem. Nevím přesně, v jaké roli, ale dává mi to alespoň pocit, že mě nevyhodili.”

Carlos Sainz ml. po překvapivém jmenování Maxe Verstappena závodním pilotem týmu Toro Rosso. Na konci listopadu byl Sainz jmenovýn Verstappenovým týmovým kolegou

“Ano i ne.”

Daniel Ricciardo na dotaz, zda je zklamán, že Red Bull neimplementoval týmovou režii, i když už Sebastian Vettel nemá šanci získat titul

“Někdy v Itálii vznikají divné spekulace, které Ferrari moc nepomáhají.”

Fernando Alonso na téma spekulace o tom, zda Sebatsian Vettel přejde z Red Bullu do Ferrari. O dva měsíce později Ferrari oznámilo, že Vettel přechází z Red Bullu do Ferrari

“Chtěl bych raději vidět tři Ferrari, nebo tři auta jiného top týmu, než týmy, které se jenom trápí.”

Bernie Ecclestone

“Nemyslím si, že je to pro tento sport dobrý nápad.”

Toto Wolff o možnosti tří formulí na jeden tým

“Nemohu tomu uvěřit! Zatracený motor! Zatracený motor! Kvůli tomuhle se můžeme strhat?”

Romain Grosjean z týmu Lotus – Renault po kvalifikaci na GP Singapuru

“Lewis Hamilton vítězstvím v GP Singapuru převzal vedení v šampionátu.”

Jeden z titulků reportáže o GP Singapuru

“Musíme to napravit, to je další problém s nespolehlivostí.”

Nico Rosberg po odstoupení z GP Singapuru pro technické potíže

“Nechceme, aby titul rozhodlo to, že nějaké auto jednoho nebo druhého jezdce technicky zradí.”

Toto Wolff, šéf Mercedesu

“Řídil jsem jako babička!”

Felipe Massa o způsobu své jízdy během GP Singapuru, která měla zajistit delší životnost pneumatik

“Pat Symonds mi řekl, že tohle byl nejlepší závod za těch 14 – 15 měsíců, kdy tu je.”

Robert Smedley, manažer zodpovědný za výkon vozů Williams, o GP Singapuru

“Asi nejvíc k Ayrtonu Sennovi.”

Poradce Red Bullu Helmut Marko na dotaz, ke komu by přirovnal Maxe Verstappena, nového pilota Toro Rosso

“Určitě pomůže, když budou mít zkušeného pilota, který jim pomůže s vývojem.”

Jenson Button o novém partnerství McLaren – Honda, pilot sám bez jisté budoucnosti

“Sebastian je nyní v některých oblastech lepší než já.”

Daniel Ricciardo

Diskuse k článku

Napsat komentář