Se sociálními sítěmi musíme být opatrní, abychom nepřišli o peníze, říkají šéfové týmů

Ve svém rezervovaném postoji k sociálním médiím má šéf formule 1 Bernie Ecclestone podporu týmů.

2 Štítky: Sociální sítě Zveřejněno 21. 06 2014 — Jan Pastorek

Ve svém rezervovaném postoji k sociálním médiím má šéf formule 1 Bernie Ecclestone podporu týmů.

Ecclestone nedávno upozornil, že se formule 1 může otevřít sociálním sítím jen v případě, že jí to přinese peníze. Tento názor nemá sám.

„Máme exkluzivní obsah a držitel obchodních práv musí mít dlouhodobou strategii na zpeněžení obsahu,“ vysvětloval sportovní šéf Mercedesu Toto Wolff. „A pokud generujete miliardu z tradiční televize, tak samozřejmě můžete těžko dát v krátkodobém horizontu vše sociálním médiím, nebo vstoupit do digitálního světa, ve kterém nemůžete generovat příjmy.“

Peníze vidí jako hlavní faktor potenciálního vstupu do nových médií také šéfka Sauberu Monisha Kaltenbornová. „Jelikož máme produkt, jehož hlavní charakteristikou je exkluzivita, myslím, že musíme být opatrní a pečlivě zvažovat, jak ho otevřeme a jak ho můžeme zpeněžit, protože jde o zdroje příjmů, které mají při správných tocích a distribuci dopady na všechny další věci, kterým teď čelíme.“

„Takže je to jistým způsobem propojené a musíte si dávat pozor, než se otevřete takovým mechanismům.“ Kaltenbornová tím myslí finanční krizi, které čelí většina týmů. Neuvážený vstup na sociální sítě by mohl přinést pokles celkových příjmů formule 1, což by podle ní mohlo mít fatální dopady na týmy.

Ani Ferrari se do digitálního světa nežene. „Nemusíte se hned do všechno vrhnout bez řádného promyšlení,“ řekl šéf stáje Marco Mattiacci. „Je tu určité publikum, které je přítomno v sociálních médiích a které by mohlo mít zájem, ale také jiné publikum, které mít zájem nemůže. Takže se na tom pracuje a v brzké době pravděpodobně přijdeme s nějakým řešením.“

Diskuse k článku

Napsat komentář