F1 více na sociálních sítích? Zapomeňte, říká Bernie

Zástupce majitele komerčních práv na F1 Bernie Ecclestone prohlásil, že jeho sport se na sociálních sítích více prezentovat nehodlá.

8 Štítky: Bernie Ecclestone FOM Zveřejněno 5. 06 2014 — Tomáš Richtr

Zástupce majitele komerčních práv na F1 Bernie Ecclestone prohlásil, že jeho sport se na sociálních sítích více prezentovat nehodlá.

Zástupci F1 jsou pod palbou kritiky za to, že multimediální obsah jejich sportu daleko lépe a intenzivněji neprezentují na sociálních sítích typu YouTube, Twitter či Facebook tak, jak to dnes umí jiné sporty.

Ecclestone ale pro Autosport řekl, že celý humbuk kolem sociálních sítí je jen dočasnou módní vlnou.

“Ne, jsme komerčně orientovaní,” odpověděl Ecclestone na dotaz, zda by ve vztahu k sociálním sítím neměla F1 zvážit změnu přístupu. “Pokud nám ale za to někdo zaplatí, pak budeme šťastní.”

Ecclestone také uklidňuje situaci po sérii let klesající televizní sledovanosti s tím, že nejde o “pokles, ale změnu”.

“A tato změna je krátkodobá. Dokonce i lidé od těch sociálních sítí si začínají myslet, že to nebude tak dobré, jak původně doufali.”

Dostupnost multimediálního obsahu F1 je velmi obtížná. Majitelé marketingových práv razí teorii, že co je vzácné, je exkluzivní a hodnotné. S výjimkou oficiálních videí týmů F1 je ostatní video obsah například na YouTube nelegální. A kromě velmi krátkého sestříhaného klipu z velkých cen neexistuje možnost, jak si byť i za poplatek legálně pořídit zhlédnutí záznamu závodu.

Diskuse k článku

Napsat komentář