Rychlost Red Bullu není omezená motorem, ale přítlakem, říká technický šéf Mercedesu

Podle Paddyho Lowa, jedné z hlavních osobností vedení Mercedesu, nestojí za nedostatkem rychlosti na rovinkách Red Bullu slabý motor, ale moc velký přítlak. Ve Velké ceně Velké Británie, která proběhla minulý víkend, byl rakouský tým Mercedesu v mokrých podmínkách velmi blízko. Podle Lowa tomuto faktu hodně napomohl i podceňovaný motor TAG-Heuer vyrobený Renaultem. „Silverstone je bezpochyby okruhem,…

4 Štítky: Mercedes Paddy Lowe Red Bull Zveřejněno 13. 07 2016 — Šimon Trantina

Podle Paddyho Lowa, jedné z hlavních osobností vedení Mercedesu, nestojí za nedostatkem rychlosti na rovinkách Red Bullu slabý motor, ale moc velký přítlak.

Ve Velké ceně Velké Británie, která proběhla minulý víkend, byl rakouský tým Mercedesu v mokrých podmínkách velmi blízko. Podle Lowa tomuto faktu hodně napomohl i podceňovaný motor TAG-Heuer vyrobený Renaultem.

„Silverstone je bezpochyby okruhem, který je velkou zkoušku pro celé auto, aerodynamiku i motor. Je zajímavé, že Red Bull si neustále stěžuje na to, že mají špatný motor. Přitom minulý víkend nastavili nejvyšší maximální rychlost, když zvolili vyšší umístění předního spoileru,“ komentuje situaci u Red Bullu Paddy Lowe.

„Jejich auto vypadá, že nemá moc silnou pohonnou jednotku a jsou hodně rychlí v zatáčkách, ale to je jejich volba, je to o nastavení. Dnes už nejsou velké rozdíly mezi motory, nýbrž mezi tím, jakou úroveň přítlaku týmy volí,“ dodává Brit.

Lowe v rozhovoru také prozradil, že neví, co stojí za rozdílnými hodnotami mezery mezi Mercedesem a jinými týmy na různých okruzích. „Je to jedna z věcí, kterou když pochopíte, pochopíte úplně všechno. Musím přiznat, že od té doby co působím ve formuli 1, jistě nevím, co stojí za proměnami výkonu auta od okruhu k okruhu.

Je to něco, na čem stále pracujeme a snažíme se tomu porozumět. Viděli jsme několik zajímavých kolísání mezi výkonností auta na různých tratích a snažíme se odhalit to, co za tím stojí.“

Čtěte dále: Šéf Red Bullu: Pokud bude trest pro Mercedes mírný, ostatní týmy zváží úmyslné porušování pravidel

Motorsports: FIA Formula One World Championship 2016, Race in Barcelona, Paddy Lowe (GBR, Mercedes AMG Petronas Formula One Team), *** Local Caption *** +++ www.hoch-zwei.net +++ copyright: HOCH ZWEI +++

Podle Paddyho Lowa dnes nejsou velké rozdíly mezi motory, ale v nastavení vozů

Diskuse k článku

Napsat komentář