Čerstvá krev pro Red Bull? Ferrari

Red Bull s největší pravděpodobností v Singapuru oznámí rozchod s Renaultem a spolupráci s Ferrari. Od té si slibuje lepší výsledky a progres, se kterým se rakouský tým může vrátit na vrchol. Stáj Dietricha Mateschitze už opět střádá plány na nejvyšší mety. Ostatně po čtyřech titulech mistra světa v řadě a následném vystřízlivění je to celkem pochopitelné. Od doby, co…

Štítky: Ferrari Red Bull Zveřejněno 15. 09 2015 — Josef Nekvinda

Red Bull s největší pravděpodobností v Singapuru oznámí rozchod s Renaultem a spolupráci s Ferrari. Od té si slibuje lepší výsledky a progres, se kterým se rakouský tým může vrátit na vrchol.

Stáj Dietricha Mateschitze už opět střádá plány na nejvyšší mety. Ostatně po čtyřech titulech mistra světa v řadě a následném vystřízlivění je to celkem pochopitelné. Od doby, co formule 1 přešla na šestiválcové pohonné jednotky, se Red Bull nechytá. Vina se ale zdá být na straně Renaultu, od kterého měl tým daleko větší očekávání, zejména pak v letošní sezóně. Red Bullu tak došla trpělivost a s Renaultem vypověděl smlouvu, což hodlá oficiálně oznámit o nadcházejícím víkendu při Grand Prix Singapuru. Při téže příležitosti se také dozvíme nového dodavatele motorů, kterým se má stát Ferrari. To se na rozdíl od Renaultu může pyšnit obrovským technickým pokrokem a má tak vlít Red Bullu čerstvou krev do žil. Znovu se ale stane zákaznickým týmem.

„Vyhráli jsme čtyřikrát mistrovský pohár a padesát závodů jako zákaznický tým. Nevidím tedy problém, proč bychom i s nimi nemohli vyhrávat. Myslím, že jde jen o jiné řešení,“ poznamenal Christian Horner na otázku novinářů.

Právě netečnost Renaultu ke zlepšování se vůči motorům Mercedesu byla tou poslední kapkou, která už znamenala to, že pohár přetekl. Jenže Francouzům to ale ani tak nemusí vadit. Výpověď od Red Bullu přišla v době, kdy se Renault díky vrávorajícímu Lotusu může opět stát továrním týmem. To stáj z Milton Keynes by mohla mít větší vrásky. Spekuluje se totiž nad tím, zda si Ferrari připustí Red Bull k tělu a dodá prvotřídní motory nebo zda nepůjde o jakousi B-specifikaci, kterou by si krylo záda. To ale ukáže až čas.

Diskuse k článku

Napsat komentář