Zvolte svůj nejoblíbenější okruh
Zvolte svůj nejoblíbenější okruh F1. Výsledky ankety budou prezentovány v TV přenosu GP Belgie.
Zjevně si užíváte v našich anketách. Což nás nesmírně těší! Nyní ale pro vás máme speciální anketu, jejíž výsledky budou prezentovány v televizním Studiu F1 na programu Sport 2 před Velkou cenou Belgie 23. srpna 2015.
Naším cílem je nabídnout českým a slovenským fanouškům jejich vlastní anketu. Abychom byli upřímní, (příjemně) nás překvapily výsledky britské ankety. Anglický Silverstone se ocitl až na čtvrtém místě za Belgií, Monakem a Kanadou. Máte to podobně? Nebo jinak? Pojďme o tom hodit řeč v úvodu Studia F1 na televizní stanici Sport 2. Vaše nejzajímavější alternativní odpovědi či komentáře budou prezentovány přímo během studia.
Pozor: můžete zvolit dokonce dvě své nejoblíbenější možnosti. Pokud zvolíte více než dvě možnosti, v červeném textu se vám nejspíše zobrazí tato chybová hláška: „too many answers selected for question1! only2answers allowed!“
Těžko vybírat když i klasické okruhy jsou už domrvené…
Já dám i pořadí oblíbenosti současných okruhů 😉
Monza
Spa
Interlagos
Suzuka
Monaco
Silverstone
RB Ring
Montreal
Melbourne
Sepang
Shangai
Hungaroring
Austin
Nuda – Barcelona
Meganuda – Shakir, Singapore, Abu Dabi
Bojkot – Soči
Byl to pro mě těžký výběr, vybrat si nebo napsat nejoblíbenější okruh, když tolik z nich mělo úžasnou historii, jely se na nich nejlepší závody vůbec… Ale já si vybral Silverstone. Kdyby bylo na výběr z více okruhů, druhá by byla Monza a třetí Spa. 😀 😀
Ono je to těžké mám rád Monzu,Spa,Albert Park,Monako,Suzuku…nový okruh v Mexiku taky nevypadá zle, ale já jsem zvolil úplně jiný 🙂
Škoda,že se nemůže hlasovat třikrát po Monacu a Spa,bych dal ještě mojí oblíbenou Imolu.
Otázka nezní na „ideální okruh“, ale „váš nejoblíbenější“. Je to prostě na vás 😉
Těžká volba, jaký by měl být ideální okruh ? Odpověď je že kalendář F1 by měl být pestrý, i na první pohled něco nezáživného typu ovál nebo Avus by bylo jedenkrát za sezonu oživením.
Jak vybrat mezi Monzou a Monakem nebo RedBull ringem když každá je naprosto jiná a všechy mají něco do sebe. Obecně se dá říct že když máme Monako kde se jede kratší vzdálenost a je to jeden z vrcholů sezóny, proč nemít závod který se pojede na delší distanci a který by vyčníval i délkou jednoho kola, klidně přes 15km. A trochu mi vadí že jsou ve výběru jen letošní okruhy a chybí tam některé stále anebo jestě donedávna aktuální .. oba Německé, Indie, Korea, Fuji atd. ale třeba i Otodrom v Istambulu apod. který dobře kombinuje a imituje zatáčky z jiných okruhů.
No k věci, Spa je klasa, ale hlas odemne nedostane zaprvé proto že jich i bezemne dostane dost a zadruhé proto že utrpěla změnou v novodobé historii i když ne zdaleka tak zásadně jako Hockenheim. Pro někoho možná malichernost, ale mi Bus stop chybí. Popsat rozdíl mezi šikanou a šikanou je nadlouho, ta současná nenápaditá ovšem kontrastuje s celým zbytkem okruhu.
Takže volím Interlagos dokud ještě ukazuje prostředník všem moderním standartům se svým startovní roštem kde někteří stojí dokopce a jiní skoro skopce, hard-core nájezdem do pitu a šílenou atmosférou na tribunách. Samozřejmě mimo to že trať je celkově zadřilá a vždy se tam něco děje. Na druhém místě pak Suzuku protože neznám jiný tak technický okruh který nazdory (anebo právě díky tomu) nabízí tolik příležitostí k útočení.
A samozřejmě, starý Hockenheim, před Tilkeizaci, Kyalami, Paul Ricard, Imola, Brands Hatch, starý Mexico a další které ustoupily místo různým Koreám, Ruskům, Indiám, Ázerbájdžánům,pouštním diktaturám apod.