Také v Rakousku může stačit jeden pit stop, Pirelli vidí řešení v širší nabídce směsí
Pirelli sleduje situaci se zastávkami v boxech a přemýšlí nad opatřeními, aby plnilo cíle.
Pirelli sleduje situaci se zastávkami v boxech a přemýšlí nad opatřeními, aby plnilo cíle.
Stejně jako do Monaka a Kanady přiveze Pirelli i do Rakouska nejměkčí pneumatiky ze své nabídky a znovu hrozí, že jezdcům bude stačit jeden pit stop za závod.
„Strategie s pneumatikami bude do jisté míry záviset na počasí,“ uvedl sportovní šéf Pirelli Paul Hembery. „Pokud bude teplo, pravděpodobně uvidíme dvě zastávky, zatímco zima by mohla znamenat, že výhodnější bude jedna zastávka.“
Pirelli má za cíl, aby každý jezdec stavěl během závodů dvakrát až třikrát, což se letos nedaří proto, že auta nezrychlila podle očekávání. Hembery si myslí, že by do budoucna bylo možné takovým problémům předcházet širší nabídkou směsí.
„Pokud bychom mohli vybírat z širší nabídky, měli bychom větší jistotu, že budou závody o dvou až třech zastávkách,“ uvedl pro Autosport.
Pro veřejnost by zůstaly jen čtyři názvy směsí jako teď. „Ale mohli bychom si vybírat ze třech verzí tvrdé a třech verzí střední,“ vysvětloval Hembery. „Nebo aktuální příklad, super měkká, kterou jsme právě viděli v Monaku a Kanadě, by byla o dost jiná než super měkká, kterou uvidíte v Singapuru.“
Takové změny jsou ale podle Hemberyho realizovatelné až v roce 2017, tedy v rámci širších změn pravidel.
Diskuse k článku