Rozzlobený Verstappen: I zeď by byla lepší než nové obrubníky!

Max Verstappen hořekuje na nové obrubníky na rakouském okruhu, které předčasně ukončily jeho účinkování v prvním tréninku. Jsou prý moc vysoké a tvrdé, takže při kontaktu s vozem jej poškodí. Nizozemec v prvním tréninku dvakrát poničil svůj vůz právě po kontaktu s obrubníky, a to v zatáčce číslo osm a pět, ve které dokonce zlomil zavěšení, což znamenalo konec…

Štítky: Max Verstappen Zveřejněno 1. 07 2016 — Lukáš Štěrovský

Max Verstappen hořekuje na nové obrubníky na rakouském okruhu, které předčasně ukončily jeho účinkování v prvním tréninku. Jsou prý moc vysoké a tvrdé, takže při kontaktu s vozem jej poškodí.

Nizozemec v prvním tréninku dvakrát poničil svůj vůz právě po kontaktu s obrubníky, a to v zatáčce číslo osm a pět, ve které dokonce zlomil zavěšení, což znamenalo konec jízd. „Problémem je to, že, jak jsem pochopil, díky obrubníkům máme respektovat limity tratě. Lepší by bylo tam postavit zeď.

To, že člověk po vyjetí mimo trať zničí dvě přední křídla a zavěšení, to je podle mého trochu moc. Obrubníkům se pochopitelně snažíte vyhnout, ale třeba v 11. zatáčce by bylo daleko lepší mít jeden delší než několik menších,“ hořekoval nejmladší vítěz závodu v historii F1.

„Tyto obrubníky jsou zkrátka velmi vysoké a tvrdé. Nečekal jsem, že budou až takové. Než se stala nehoda, měl jsem ale solidní tempo. A druhý trénink byl opět dobrý, i když by toho člověk chtěl najezdit co nejvíce,“ řekl Nizozemec, který ztratil na lídra osm desetin vteřiny.

„Nečekal jsem, že budu co do tempa takhle blízko, ale až zítra uvidíme, jak zareaguje Mercedes. Doufám, že bude pořádně pršet, to by bylo pro nás velmi dobré. Jsem celkem šťastný. I přes nehodu to byl poměrně dobrý den,“ dodal Max Verstappen.

Čtěte dále: Změna k horšímu? Nové obrubníky v Rakousku se nesetkaly s oblibou pilotů, jsou prý “hloupé”

Diskuse k článku

Napsat komentář