Rosberg: Omezená rádiová komunikace dělá z pilotů zase piloty

Nico Rosberg si pochvaluje omezenou rádiovou komunikaci. Diváci už nemohou říct, že jezdci jsou roboti řízení z boxové zídky. Přísnější uplatnění pravidla, které říká, že závodníci musí řídit svůj monopost “sami a bez pomoci”, vyžaduje důkladnější přípravu na závod. Podle Rosberga jsou pečliví odměněni. “Líbí se mi tento směr, protože teď jsme více sví. Příprava…

Štítky: Nico Rosberg Rádiová komunikace Zveřejněno 11. 05 2016 — Marie Tomšíková

Nico Rosberg si pochvaluje omezenou rádiovou komunikaci. Diváci už nemohou říct, že jezdci jsou roboti řízení z boxové zídky. Přísnější uplatnění pravidla, které říká, že závodníci musí řídit svůj monopost “sami a bez pomoci”, vyžaduje důkladnější přípravu na závod. Podle Rosberga jsou pečliví odměněni.

“Líbí se mi tento směr, protože teď jsme více sví. Příprava před závodem je teď mnohem důležitější. S inženýry probíráme všechny různé věci, které už nemůžeme řešit při závodě. Na to se klade mnohem větší důraz. Je to intenzivnější a komplexnější.

V závodě to je dobré. Tam už musíme dělat svou práci sami, a to je skutečná výzva. Líbí se mi to. Už nikdo nemůže říct, že jsme loutky, které řídí inženýři pomocí rádia, takže to je dobrý směr,” potvrdil Rosberg.

Důležitou roli stále hrají týmoví inženýři. Konkrétně u Rosberga to je Tony Ross. “Každý je důležitý. Podstatný je i dobrý vztah s autem a Tony myslí stejně jako já, což je důležité. Máme podobné myšlenky, mluvíme stejným jazykem, a to je hodně užitečné. Je to úzký vztah. Inženýr se mnou potřebuje pracovat na tolika různých věcech. Probíráme různé postupy a všechno,” dodal Rosberg.

Naopak jeho týmový kolega Lewis Hamilton před začátkem sezony řekl, že s omezeními bude “život pilota o dost těžší”.

Čtěte dále: Omezená rádiová komunikace – úspěch, nebo propadák?

Omezení rádiové komunikace zřejmě vyhovují jen jedné části Mercedesu

Omezení rádiové komunikace zřejmě vyhovuje jen jedné části Mercedesu

Diskuse k článku

Napsat komentář