Menší stáje nechtějí být zákaznickými týmy. Není to pravda, tvrdí Mercedes

Zatímco na veřejnosti má plán na zákaznické týmy snad jen odpůrce, podle Mercedesu má v zákulisí příznivce.

Zveřejněno 24. 05 2015 — Jan Pastorek

Zatímco na veřejnosti má plán na zákaznické týmy snad jen odpůrce, podle Mercedesu má v zákulisí příznivce.

Po oznámení konceptu zákaznických vozů jako řešení finančních problémů malých stájí se jedna za druhou ozývá s tím, že chce zůstat konstruktérem. Být zákaznickým týmem veřejně odmítly už Sauber, Lotus a Force India.

„Vždy jsme byli konstruktérem a chceme zůstat konstruktérem, nesouhlasíme s konceptem zákaznických vozů,“ shrnul svůj postoj spolumajitel Force Indie Vidžaj Mallya pro Autosport.

Menší týmy opět říkají, že se na Strategické skupině rozhoduje o nich bez nich. Podle sportovního šéfa Mercedesu Tota Wolffa se však v zákulisí děje něco jiného.

„Je to zajímavé, že to říkají, protože včera (v pátek) za mnou přišly tři z nich a ptaly se mě, jestli bychom jim mohli dodávat zákaznické vozy. Takže to není pravda (že není zájem).“

„Je to dobrý model. Jako záchranný plán je to funkční, a pokud kolem toho dokážeme postavit obchodní model, neměli bychom to vylučovat.“

Diskuse k článku

Napsat komentář