Jules Bianchi zemřel

Potvrdila to jeho rodina ve 2:45 v noci na sobotu. Jules zemřel v nemocnici v rodném Nice.

17 Štítky: Jules Bianchi Zveřejněno 18. 07 2015 — Tomáš Richtr

V noci na sobotu zemřel Jules Bianchi, pilot formule 1. Stalo se tak po dlouhém kómatu na následky vážné havárie při GP Japonska 2014. Oficiálně to potvrdila Julesova rodina ve 2:45 našeho času v noci na sobotu.

Jules zemřel ve věku 25 let.

R.I.P.

Diskuse k článku

17 komentářů: “Jules Bianchi zemřel”

  1. Variotek napsal:

    Anglicky nevládnu takže bohužel…

  2. alberto.ascari napsal:

    APRIL 13, 2015
    Bianchi father furious at FIA investigation

    Jules Bianchi’s father has admitted he is angry about the investigation into his son’s horror 2014 crash.

    More than six months after that fateful day in Japan, 25-year-old Frenchman Bianchi remains in a coma in his native Nice.

    His father, Philippe, said he agreed to a new interview with the local Nice-Matin newspaper „out of respect for all the people who continue to send Jules their beautiful wishes, encouragement and affection every day“.

    But he admitted there is little to report about Jules‘ progress.

    „The only thing we can say is that he fights with the same strength that he has always fought with, before and after the accident,“ said Philippe.

    „Every day, Jules does a marathon. From a medical point of view, his condition is stable. He is fairly autonomous — no physical problems.

    „All of his organs are working without assistance. But for now, he remains unconscious.“

    Asked if the neurosurgeons in Nice have noticed any improvement in Bianchi’s brain state, Philippe answered: „For this kind of trauma, we know the evolution is very slow.

    „But compared to what the Japanese professor who operated on him told us, it is already night and day. There, when we arrived to see Jules, there was no hope. There was talk of irreversible damage.

    „It was said he could not be transferred before one year, but it was done after seven weeks, as Jules quickly began to breathe again on his own.

    „Now, the doctors tell us there is no specific intervention they can do. Most important is to stimulate Jules so that he feels a constant presence at his side.

    „So we take turns every day — his mother, his sister, his brother and me. He also has his German girlfriend, Gina, who lives here now,“ Philippe revealed.

    „From time to time,“ he continued, „at his bedside, we see that things are happening. Sometimes he is more active, he moves more, squeezes our hand — but is it mere reflex or is it real?

    „Hard to know,“ Mr Bianchi acknowledged.

    He said it continues to be a terrible time within the family of the promising French driver.

    „Our universe collapsed on 5 October 2014,“ said Philippe. „The questions that no one can answer now: will he make it? If so, will he be disabled or can he live normally?

    „I think that in this type of accident, it hits harder than a death. The suffering is relentless. A daily torture,“ he explained.

    „To those people who think of him, I want to thank. And tell them that we will give news when there is any, good or bad.“

    As for the FIA investigation that essentially blamed Bianchi for the Suzuka crash, however, Philippe sounded furious.

    „It was an internal investigation,“ he answered curtly. „Only those who were involved were engaged.

    „Regarding this, I have nothing new to say,“ said Mr Bianchi. „Very good people are involved now to defend the interests of Jules.

    „If someone is responsible some day, he will have to pay. Frankly, I’m too upset to talk about it. I prefer to focus my energy on Jules now,“ he added.

    Charlie W. vyšetřoval Charliho W. a zjistil, že Charlie W. je nevinen.

    Ve spolupráci s Todtem. A lichvářem.
    Poblil bych se ze všech.

  3. alberto.ascari napsal:

    Variotek: Pokud vím tak Bianchi traktor hlavou nezasáhl, poškození mozku utrpěl velkým přetížením. Teď je každý chytrý a říká jak se co mělo udělat. Traktory bohužel do F1 patří a při každém odstraňování vyvěšovat červenou vlajku nebo SC? Kdyby tam nebyl traktor tak ta sou traťoví maršálové.Myslíš že by to dopadlo líp? Pro Julese možná, ale pro traťové maršály asi ne. Celé je to o kdyby. Už se stalo. Obviňovat někoho z té tragédide je směšné. Proč se nikdo neptá jezdců, proč tak dlouho ignorovali žluté a dokonce i dvojité žluté vlajky?

    https://vine.co/v/OK69b15iP1T

    Podívej se na vlastní zodpovědnost, je to velký horror.

    Ještě oficiální stanovisko Marussia týmu, po nehodě:

    „Marussia statement on Bianchi’s crash

    During the course of Tuesday 14th October, a number of media reports emerged suggesting:

    1. That Jules Bianchi did not slow down under the double waved yellow flags shown after Adrian Sutil had spun off in the wet conditions

    and

    2. That the team urged Jules to go faster during the double waved yellow flag period in order to keep Marcus Ericsson behind.

    The Marussia F1 Team is shocked and angered by these allegations. At a time when its driver is critically ill in hospital, and the team has made clear that its highest priority is consideration for Jules and his family, it is distressed to have to respond to deeply upsetting rumours and inaccuracies in respect of the circumstances of Jules’ accident. However, given that these allegations are entirely false, the team has no alternative but to address these.

    Regarding point 1, Jules did slow down under the double waved yellow flags. That is an irrefutable fact, as proven by the telemetry data, which the team has provided to the FIA. In the FIA press conference which took place in Sochi on Friday 10 October, Charlie Whiting, the FIA’s Race Director, confirmed that the team had provided such data, that he himself had examined this data and that Jules did slow.

    Regarding point 2, an audio copy of the full radio transmission between Jules and the team, and also a written transcript thereof, were provided to the FIA. It is quite clear from the transmission and the transcript that at no point during the period leading up to Jules’ accident did the team urge Jules to drive faster or make any comments suggesting that he should do so.

    The team sincerely hopes that, having clarified these facts, it can now avoid any further distractions to its primary focus at this time, which is providing support for Jules and his family.“

    A v neposlední řadě, velmi přesná předpověď monzunu a naprosto šílená tvrdohlavost rosolovatýho lichváře dodržet a udržet timing závodu podle evropských TV stanic. Mohl posunout start závodu o dvě hodiny a nic by nebylo.

    Nebo se nejezdí každým rokem v Austrálii potmě, v Číně a Malajsii v monzunu (zaplaťpámbu že není Korea)?

    Ještě toto, Patrick Tambay o vyšetřovací zprávě FIA:
    Frenchman and former Ferrari driver Patrick Tambay said the report left the overwhelming feeling that Bianchi was squarely blamed for his own crash.

    The 65-year-old said the FIA had declared: „‚We wash our hands‘.

    „I think it’s a shame to accuse the driver — there must be interests of insurance or things like that,“ Tambay told RMC Sport.

    „It is a judgment to exonerate responsibilities, but I think it’s a little bit too hard to just blame the driver,“ he charged.

  4. Variotek napsal:

    alberto.ascari: Souhlasím, musí umět jezdit na vodě.

    Jenže, v tu chvíli byl de facto na trati, chceš li v únikové štěrkové zóně desetitunový traktor který Jules nadzvedl vlastní hlavou. Tu je bohužel jasné kdo vyhrává.

    Takže:
    bez SC, ale i bez traktoru
    okamžitě SC
    nebo červená vlajka a restart

    Kdyby tam nebyl traktor, tak skončil v pneumatikách a dneska tady ten článek není. Nebo mi chceš říct, že vyšetřování bylo v pořádku? Jules už neřekne jak to bylo a Charlie je čistej jak neviňátko.

    Pokud vím tak Bianchi traktor hlavou nezasáhl, poškození mozku utrpěl velkým přetížením. Teď je každý chytrý a říká jak se co mělo udělat. Traktory bohužel do F1 patří a při každém odstraňování vyvěšovat červenou vlajku nebo SC? Kdyby tam nebyl traktor tak ta sou traťoví maršálové.Myslíš že by to dopadlo líp? Pro Julese možná, ale pro traťové maršály asi ne. Celé je to o kdyby. Už se stalo. Obviňovat někoho z té tragédide je směšné. Proč se nikdo neptá jezdců, proč tak dlouho ignorovali žluté a dokonce i dvojité žluté vlajky?

  5. alberto.ascari napsal:

    Variotek: Nebo bysme si stěžovali na co vypouštět SC? Jezdci přece musí umět jezdit i na vodě. Je to tvrdé ale Bianchi udělal chybu(stejně jako kolo před ním Sutil). Navíc při žlutých vlajkách…

    Souhlasím, musí umět jezdit na vodě.

    Jenže, v tu chvíli byl de facto na trati, chceš li v únikové štěrkové zóně desetitunový traktor který Jules nadzvedl vlastní hlavou. Tu je bohužel jasné kdo vyhrává.

    Takže:
    bez SC, ale i bez traktoru
    okamžitě SC
    nebo červená vlajka a restart

    Kdyby tam nebyl traktor, tak skončil v pneumatikách a dneska tady ten článek není. Nebo mi chceš říct, že vyšetřování bylo v pořádku? Jules už neřekne jak to bylo a Charlie je čistej jak neviňátko.

  6. Variotek napsal:

    alberto.ascari:
    Obrovská škoda zmařeného života i jednoho z největších talentů posledních let ve F1. Naděje umírá poslední, ale tady nebylo nejmenší šance na uzdravení, bohužel to bylo jasné od začátku.

    Rodině a přátelům upřimnou soustrast.

    Z celého srdce doufám, že Charlie Whiting, rosolovatej lichvář i celá jejich vyšetřovací komise nebude mít klidný spánek do konce svých životů. Kdyby poslal SC na trať, dnes jsme komentovali, že Ferrari konečně jednou udělalo správný tah a že podepsali Julese za Kimiho od roku 2016.

    Nebo bysme si stěžovali na co vypouštět SC? Jezdci přece musí umět jezdit i na vodě. Je to tvrdé ale Bianchi udělal chybu(stejně jako kolo před ním Sutil). Navíc při žlutých vlajkách…

  7. alberto.ascari napsal:

    Obrovská škoda zmařeného života i jednoho z největších talentů posledních let ve F1. Naděje umírá poslední, ale tady nebylo nejmenší šance na uzdravení, bohužel to bylo jasné od začátku.

    Rodině a přátelům upřimnou soustrast.

    Z celého srdce doufám, že Charlie Whiting, rosolovatej lichvář i celá jejich vyšetřovací komise nebude mít klidný spánek do konce svých životů. Kdyby poslal SC na trať, dnes jsme komentovali, že Ferrari konečně jednou udělalo správný tah a že podepsali Julese za Kimiho od roku 2016.

  8. Chytrolinka94 napsal:

    Je mi z toho smutno, když si uvědomím, že byl tak mladý a jen o 4 roky starší než já :'( Jednou mohl jezdit za Ferrari. Upřímnou soustrast rodině.

  9. Falco napsal:

    R.I.P. Jules 😥

  10. Rendy napsal:

    Velká škoda mladého nadějného pilota. 🙁 Myslím si ale, že je to takové vysvobození jak pro něj, tak hlavně pro jeho rodinu a mluvím z vlastní zkušenosti, kdy máma byla půl roku v kómatu a vidět jak se pomalu a jistě ztrácí nikomu nepřeji… 🙁 Upřímnou soustrast rodině!

  11. Paule napsal:

    Upřímnou soustrast rodině. Byl to dobrý a talentovaný kluk který mohl dokázat velké věci.

  12. Matthew88 napsal:

    Variotek: To je ale debilní otázka…

    nuz tebe pride debilna, ale tento clovek zomrel v roku 2014…kto si myslel, ze sa stane zazrak je naivny alebo hlupy

  13. Seb_fan napsal:

    Těšil jsem se, že by se mohl zapsat do historie jinak – jako mistr světa s Ferrari. Bohužel 🙁

  14. Tomáš Richtr napsal:

    To teda 🙁

  15. Variotek napsal:

    Matthew88:
    zomrel alebo ho odpojili? …..kazdopadne je ho velka skoda

    To je ale debilní otázka…

  16. Matthew88 napsal:

    zomrel alebo ho odpojili? …..kazdopadne je ho velka skoda 🙁

Napsat komentář