Honda ztrácí na konkurenci 125 koní
Honda má před sebou ještě relativně dlouhou cestu, než McLarenu nabídne konkurenceschopnou pohonnou jednotku.
Honda má před sebou ještě relativně dlouhou cestu, než McLarenu nabídne konkurenceschopnou pohonnou jednotku.
Japonský výrobce si letos prochází tím samým, čím si prošly Mercedes, Ferrari a Renault loni. Nový pohon doprovázejí dětské nemoci a jejich vyléčení chvíli potrvá.
V oblasti spolehlivosti dělá největší problém kinetický motorgenerátor ERS. Navíc jak sama Honda přiznala, pohonná jednotka v Malajsii nesnesla drsné závodní zacházení. Příznivé pro ni je, že upravovat motor za účelem odstranění problémů se spolehlivostí je možné neomezeně, vývojové žetony se týkají jen zlepšování výkonnosti.
Aby motor alespoň něco vydržel, omezuje mu Honda výkon. Podle Auto Motor und Sport sice mezi Austrálií a Malajsií pustila uzdu dalším 25 koním, přesto pořád ztrácela 125 koní na nejlepší. Toto číslo by se mělo ale každým závodem zmenšovat, v Číně by měl přijít další pokrok.
Diskuse k článku