Honda vsadí poslední vývojové žetony na Alonsa
Fernando Alonso do Velké ceny odstartuje s upravenou pohonnou jednotkou, ale pravděpodobně z poslední řady. Jenson Button zůstává se svým starým motorem. Poslední kapka naděje. Japonská automobilka Honda pro Grand Prix Ruska sahá po zbylých čtyřech vývojových žetonech a vrhá se do motorických úprav. Půjde o aktualizaci spalovací komory a výfukového systému. Nasazení nového agregátu se plánuje…
Fernando Alonso do Velké ceny odstartuje s upravenou pohonnou jednotkou, ale pravděpodobně z poslední řady. Jenson Button zůstává se svým starým motorem.
Poslední kapka naděje. Japonská automobilka Honda pro Grand Prix Ruska sahá po zbylých čtyřech vývojových žetonech a vrhá se do motorických úprav. Půjde o aktualizaci spalovací komory a výfukového systému. Nasazení nového agregátu se plánuje pouze u vozu číslo 14, tedy toho Alonsova. V případě týmu McLaren-Honda to bude znamenat použití již desáté jednotky, Fernando Alonso tak s největší pravděpodobností bude opět startovat z poslední řady startovního roštu. Po kritice, kterou po minulém domácím závodě v Japonsku rozpoutal právě Alonso, se dohaduje, zda jde ze strany Hondy o trest nebo odměnu.
„Využili jsme poslední vývojové žetony na úpravu ICE, ke zlepšení vlastností v oblasti spalování. Vzhledem k časové náročnosti na provedení této aktualizace bylo možné změny aplikovat pouze na jeden vůz a tým se rozhodl pro auto číslo 14,“ sdělil tiskový mluvčí Hondy.
Pro Jensona Buttona se tak nic nemění. I nadále bude závodit s pohonnou jednotkou s posledními úpravami z Monzy. Do Soči jedou s motorickými aktualizacemi ale i ostatní týmy. Dočkají se i zákazníci Mercedesu a Ferrari. V obou případech ale nepůjde o nejnovější verzi nasazenou v Monze. Mercedes pro Williams, Lotus a Force Indii nestihl připravit nové palivo, které je nezbytné pro využívání nových jednotek. Scuderia zase pro Sauber připravila verzi použitou v Montrealu.
Diskuse k článku