Heineken do F1 jako hlavní sponzor?

Kuloární šeptanda už nějakou dobu přináší zvěsti, že se seriál F1 chystá k velmi významnému kroku. O jaký konkrétní krok se jedná, není zcela zřejmé, ale vše směruje k tomu, že by mohlo jít o jmenování titulárního sponzora celého seriálu. Ne tedy sponzora pouze dílčí velké ceny nebo role partnera formule 1, jako jsou například firmy…

8 Štítky: Finance Zveřejněno 18. 04 2016 — Tomáš Richtr

Kuloární šeptanda už nějakou dobu přináší zvěsti, že se seriál F1 chystá k velmi významnému kroku. O jaký konkrétní krok se jedná, není zcela zřejmé, ale vše směruje k tomu, že by mohlo jít o jmenování titulárního sponzora celého seriálu. Ne tedy sponzora pouze dílčí velké ceny nebo role partnera formule 1, jako jsou například firmy DHL nebo Tata Communications, nýbrž o titulního sponzora.

Pokud je to pravda, jednalo by se skutečně o významný krok, protože cena takového kontraktu by byla obrovská. Ještě důležitější je ale existence takového zájmu, který by představoval zdravou důvěru v budoucnost celého seriálu.

Samozřejmě, zmiňovat jakékoli značky, je ošemetné. Do souvislostí je ale dávána třetí nejsilnější značka ve světovém pivovarnickém průmyslu, holandský Heineken.

Heineken je ve sportu velmi aktivní. Od roku 2005 je Heineken sponzorem fotbalové Ligy mistrů. Investuje například do rugby nebo tenisu. Před čtyřmi lety bylo oznámeno, že filmový hrdina James Bond mění oblíbenou vodku Martini za lahvinku piva Heineken, údajně za 28 milionů liber.

heineken2

Diskuse k článku

Napsat komentář