Těžký život nováčka. Renault má rychlost, o body ho připravila smůla

Kevin Magnussen si je jistý, že Renault má velkou šanci na zisk bodovaného umístění. Ale musí to být v bezproblémovém závodě a takovou příležitost zatím neměl. V Austrálii ho postihl hned v prvním kole defekt pneumatiky. V Bahrajnu musel odstartovat z boxů, protože neabsolvoval povinné vážení ve volném tréninku. Sice nabral značnou ztrátu, ale závod…

Štítky: Renault Zveřejněno 9. 04 2016 — Marie Tomšíková

Kevin Magnussen si je jistý, že Renault má velkou šanci na zisk bodovaného umístění. Ale musí to být v bezproblémovém závodě a takovou příležitost zatím neměl. V Austrálii ho postihl hned v prvním kole defekt pneumatiky. V Bahrajnu musel odstartovat z boxů, protože neabsolvoval povinné vážení ve volném tréninku. Sice nabral značnou ztrátu, ale závod dokončil těsně za body, a to na jedenáctém místě.

“Je to docela frustrující. Takhle to v závodění někdy chodí, ale my jsme velmi blízko, a to nám dává motivaci. Vůz je opravdu dobrý. Samozřejmě chceme větší přítlak a větší výkon, ale ukažte mi pilota, který to nechce. Přirozeně si užívám to, že jsem zpátky, mohu tlačit na pilu a předjíždět.

Když jsem startoval zezadu, tak jsem měl hodně práce, ale přesto to byl dobrý závod a já skončil jedenáctý. Pokud se vyvarujme incidentům v prvním kole, tak věřím, že máme šanci na dobrý výsledek,” komentoval Kevin Magnussen úvodní závody letošní sezony.

Podle výsledků je jasné, že závodní tempo Renaultu není vůbec špatné, ale v kvalifikacích je co zlepšovat. Technický ředitel Renaultu Nick Chester souhlasí. “V závodě jsme velmi blízko středu pole. Viděli jsme to v Austrálii i v Bahrajnu.

Musíme využít i sebemenší příležitost na zlepšení výkonu. To rozhodne o tom, zda se budeme pohybovat těsně za body nebo na bodech. Kvalifikace nevystihují naše skutečné tempo, proto se na ně musíme zaměřit. Ale to jde ruku v ruce s cílem celkově zvýšit výkon.”

Druhý pilot Renaultu Jolyon Palmer závod v Bahrajnu ani nedokončil. “Selhalo hydraulické čerpadlo, a to je velmi vzácná porucha. Čerpadlo mělo za sebou pouhou desetinu své obvyklé životnosti. Většinou, když selže nějaká součástka, to je buď hned na začátku, nebo ke konci své životnosti. S naším dodavatelem hledáme příčinu, potřebujeme pochopit problém. Odstoupení Jolyona byla velká škoda,” objasnil situaci Nick Chester.

Čtěte dále: Renault chce zrušení palivového limitu. Jen mystifikuje fanoušky

Renault je zatím bez bodů. Chce se soustředit hlavně na kvalifikace

Renault je zatím bez bodů. Chce se soustředit hlavně na kvalifikace

Diskuse k článku

Napsat komentář