Z našich problémů bude nakonec dobrá reklama, věří Renault

Šéf Renaultu Sport F1 Cyril Abiteboul je přesvědčený, že i současné nezdary budou mít pro francouzskou automobilku pozitivní marketingové dopady.

Štítky: Renault Zveřejněno 27. 05 2015 — Jan Pastorek

Šéf Renaultu Sport F1 Cyril Abiteboul je přesvědčený, že i současné nezdary budou mít pro francouzskou automobilku pozitivní marketingové dopady.

Do éry šestiválců nevstoupil loni Renault nejlépe a letos to chtěl napravit, ale nastal pravý opak, má až třetí nejlepší pohonnou jednotku. Abiteboul si však myslí, že i to se dá využít.

„My jsme tady ve formuli 1 z marketingových důvodů a podle mě se dá o našich potížích vyprávět fantastický marketingový příběh,“ vysvětloval pro Reuters. „Tohle je Renault, Renault se trápí, ale nevzdává se a dokáže se probojovat zpět v příštích pár závodech nebo letech, protože je to opět dlouhodobý plán. Z marketingového hlediska je to skvělý příběh.“

Podle Abiteboula stejně není možné vyhrávat pořád.

„Lidé očekávají, že budeme součástí show, a my jsme součástí show. Byli jsme druzí v tréninku (v Monaku) s mladým klukem (Verstappenem), který tu v autě nikdy předtím nejel. V tomto ohledu plníme požadavky vrcholového vedení Renaultu. Dlouhodobou marketingovou strategii je třeba budovat, a my ji budujeme.“

Plány na vlastní tým do ní ale zatím nepatří. Renault se chce nejdřív zlepšit, pak se může vrátit k úvahám o rozšíření nebo zúžení rozsahu své účasti.

„Upřímně, naším plánem teď je se držet toho, čím jsme. Jsme dodavatel motorů a musíme udělat lepší práci po technické stránce,“ dodal Abiteboul.

Diskuse k článku

Napsat komentář