V Hockenheimu přidala FIA druhý úsek DRS na druhou rovinku
Na Hockenheimringu budou premiérově dva úseky pro využití systému pro snižování odporu vzduchu zadního křídla.
Na Hockenheimringu budou premiérově dva úseky pro využití systému pro snižování odporu vzduchu zadního křídla.
Dvě zóny DRS se snaží FIA dávat na každý okruh od loňského roku, ale protože se německá Grand Prix jela loni na Nürburgringu, budou dvě DRS rovinky pro Hockenheim premiérové.
První DRS úsek umístila FIA na druhou rovinku, a nikoliv na tu cílovou. Důvod je zřejmě ten, že na konci cílové je rychlá zatáčka, zatímco na konci té druhé je pomalá zatáčka, která dává větší šanci pro předjetí. Zóna začíná 60 metrů za první zatáčkou a detekční místo má 110 metrů před ní.
Druhý úsek DRS je stejně jako v roce 2012 na nejdelší rovince okruhu, která se trochu točí, než skončí ve vracečce. Aktivační místo 260 metrů za čtvrtou zatáčkou, detekční je na jejím výjezdu.
Diskuse k článku