Piloti Sauberu taky na koberečku

Kolize mezi týmovými kolegy je kategoricky zakázána napříč celým padokem. Monisha Kaltenbornová si proto chce incident z Austinu vyjasnit s oběma piloty Sauberu. Nejhorší, co se může stát. Asi tak by se dal popsat střet pilotů jedné stáje, slovy některého z činitelů zainteresovaného týmu. To potvrdila i šéfka Sauberu Monisha Kaltenbornová. Felipe Nasr a Marcus Ericsson se…

Štítky: Felipe Nasr Marcus Ericsson Sauber Zveřejněno 27. 10 2015 — Josef Nekvinda

Kolize mezi týmovými kolegy je kategoricky zakázána napříč celým padokem. Monisha Kaltenbornová si proto chce incident z Austinu vyjasnit s oběma piloty Sauberu.

Nejhorší, co se může stát. Asi tak by se dal popsat střet pilotů jedné stáje, slovy některého z činitelů zainteresovaného týmu. To potvrdila i šéfka Sauberu Monisha Kaltenbornová. Felipe Nasr a Marcus Ericsson se střetli v apexu zatáčky číslo jedna. Nasr zlomil přední křídlo, Ericsson pokračoval v závodě. Brazilec tedy musel do boxů, kde mu navíc předčasně nasadili sliky a tak netrvalo dlouho a u svých mechaniků se objevil znovu. Už ve třetím kole tak byl za lídrem závodu opožděn o jedno kolo. Nebýt incidentu, mohl se pohybovat někde úplně jinde.

„Tyhle věci se prostě nesmí stávat. Je v pořádku, když existuje taková zdravá konkurence mezi oběma, ale musí být k sobě uctiví. Určitě si s oběma promluvím. Jsem naštvaná. Těchto chyb bychom se měli vyvarovat. Máme na víc,“ vyjádřila se Kaltenbornová na adresu jejich incidentu.

A boje samozřejmě gradovaly i po závodu, kdy oba měli rozdílné názory na věc.

„Sjížděl mě na cílové rovince, byl hned za mnou, ale při nájezdu do první zatáčky bylo máváno žlutými vlajkami, tak jsem myslel, že se nebudu muset bránit. Jak se ale snažil mě předjet, tak najel přímo do zadní části mého auta, takže jsme měli štěstí, že jsme nemuseli oba do boxů,“ uvedl Ericsson.

„Každý na vnitřní straně volí stopu odlišně. Byl jsem si jistý, že mě viděl, takže nevím proč to udělal. Neměl jsem v úmyslu jej předjet, ale chtěl jsem mít auto vnitřku. Každopádně já jsem byl ten, kdo to odnesl. Měl jsem poškozené přední křídlo a můj závod byl ohrožen,“ nechal se slyšet Nasr.

Diskuse k článku

Napsat komentář