Nové vozy se obtížněji řídí

To alespoň tvrdí Nico Hülkenberg, který se tak neshoduje s hlasy, podle kterých není ovládání současných monopostů dostatečnou výzvou.

5 Štítky: Nico Hülkenberg Zveřejněno 3. 01 2015 — Michal Mikoláš

To alespoň tvrdí Nico Hülkenberg, který se tak neshoduje s hlasy, podle kterých není ovládání současných monopostů dostatečnou výzvou.

Současná specifikace monopostů má o poznání menší přítlak než v minulosti. I kvůli tomu není možné zvolit jízdu na limitu, a tak si někteří jezdci stěžovali, že současná formule 1 není dostatečně fyzicky náročná.

Nico Hülkenberg, který bude i tento rok hájit barvy Force Indie, na věc pohlíží z jiné strany. V minulosti bylo možné zajet dobré kolo i v případě menší chyby, což v současnosti není možné.

„Bylo to celkem náročné, a to právě proto, že už nemůžete jet úplně naplno. Míra přítlaku v roce 2013 a dříve umožňovala jízdu na hraně.

Když to teď trochu přeženete, můžete snadno zkazit celé kolo. Motory jsou dobré, a co se funkčnosti týče, byly agregáty od Mercedesu skvělé.

Jsou opravdu silné, jediný problém je tedy v tom, jak ten výkon s menším přítlakem převést na vozovku.

Osobně mi chybí ten zvuk, ten pořádný hluk, ale jinak jsou motory vlastně ještě silnější než dříve,“ řekl Hülkenberg v rozhovoru pro Autosport.

Diskuse k článku

Napsat komentář