Marussia opět porazila Caterham a přiblížila se Sauberu, Ericsson odstartuje z boxů
Jezdci mladších týmů obsadili v monacké kvalifikaci poslední čtyři příčky. Ericsson byl za incident s Massou potrestán dvěma body a startem z pitlane.
Jezdci mladších týmů obsadili v monacké kvalifikaci poslední čtyři příčky. Ericsson byl za incident s Massou potrestán dvěma body a startem z pitlane.
Marussia
Jules Bianchi, 19. místo
„Kdyby se nám podařilo postoupit do Q2, bylo by to velmi těsné, ale ta možnost tam byla. Moje první kolo bylo OK, to druhé ale bylo ovlivněno žlutými vlajkami a provozem na trati, takže jsem ztratil okolo půl vteřiny a už tu nebyla šance na zlepšení. Pokud se ale podíváme na pozitiva, byli jsme šest desetin za saubery, takže když vezmeme v úvahu ten ztracený čas, je pro mě naše rychlost povzbuzující. Celý víkend jsme celkem blízko, takže teď se musíme ujistit, že nám to bude fungovat i v závodě. Myslím si, že zítra můžeme zabojovat a hezky se tak odměnit týmu.“
Max Chilton, 20. místo
„Ve srovnání s dopoledním tréninkem se vůz velmi zlepšil. Abych byl upřímný, jsem celkem spokojený s tím, jak to v kvalifikaci šlo. Pokud zvážíme všechny faktory, pak si myslím, že máme pro zítřek dobrý vůz a že můžeme být pro závod celkem pozitivní. Dneska jsme viděli několik incidentů, které jsou připomínkou toho, jak záludný tento okruh může být. A když vezmeme v potaz potenciál pro vyjetí safety caru, vzniká tak pro nás spousta příležitostí, takže je důležité, abychom byli připraveni je využít.“
Caterham
Kamuj Kobajaši, 21. místo
„V Q1 jsme odjeli dvě kola na super měkkých pneumatikách. První bylo OK, pro to druhé jsem ale chtěl o něco více přítlaku na předním křídle. Dneska jsme ale neměli rychlost na to, abychom se zlepšili, a skončili jsme jednadvacátí. Je férové říct, že tento víkend je pro nás zatím celkem těžký, ale počítá se až zítřek, a pokud je předpověď správná, mohl by tu být déšť a pak by se mohlo stát cokoliv. Já se jen soustředím na to, abych odvedl maximum, a i když je to teď pro nás obtížné, každý neustále pracuje velmi tvrdě – doufejme, že za to v závodě budeme nějako odměněni.“
Marcus Ericsson, 22. místo
„Po většinu třetího volného tréninku jsem měl problémy s trakcí a celkem nízkou přilnavostí na obou směsích pneumatik. Stejné problémy jsem měl i v Q1, ačkoliv teploty tratě šly oproti třetímu tréninku nahoru – neměl jsem dostatečnou přilnavost, abych na to mohl zatlačit, a poté, co několik vozů začalo v posledním sektoru zpomalovat, jsem nemohl poskládat dohromady čisté kolo. V mém posledním rychlém kole jsem byl v nájezdu do páté zatáčky za Massou, on pak trochu vyjel z ideální stopy, což znamenalo, že jsem musel změnit brzdný bod. Zablokoval jsem kola a společně s ním najel do bariér, což byla moje chyba. Je smůla, že ho to taky vydařilo. Auto ale vypadá OK, takže teď chci dnešek hodit za hlavu a soustředit se na závod.“
Diskuse k článku