Honda vyřešila svoji největší slabost – ERS. Na co se zaměří teď?
Honda je spokojena s pokrokem, kterého dosáhla v oblasti systémů rekuperace energie. Nyní se musí soustředit na ostatní části pohonné jednotky. Právě systémy rekuperace energie byly v loňské sezoně největším kamenem úrazu a monoposty McLarenu byly kvůli potížím s ERS odsouzeny k boji na konci startovního roštu. Japonský výrobce se přes zimu činil. Honda pracovala…
Honda je spokojena s pokrokem, kterého dosáhla v oblasti systémů rekuperace energie. Nyní se musí soustředit na ostatní části pohonné jednotky. Právě systémy rekuperace energie byly v loňské sezoně největším kamenem úrazu a monoposty McLarenu byly kvůli potížím s ERS odsouzeny k boji na konci startovního roštu.
Japonský výrobce se přes zimu činil. Honda pracovala na výkonu i spolehlivosti, ale dosáhla pouze dílčích výsledků. Šéf Hondy Yusuke Hasegawa stále není spokojen s konkurenceschopností pohonné jednotky jako celku.
“ERS je mnohem lepší než vloni, ale spalovací motor stále ztrácí na ostatní týmy. Nejsme spokojení s naší situací, ale jsme rádi, že jsme udělali nějaký pokrok.”
Další zlepšení by mohla přicházet v průběhu celé sezony, a to hlavně díky vývojovým žetonům, kterých má Honda po Renaultu k dispozici nejvíce ze všech týmů. Plno práce ale čeká také na samotný McLaren, který musí zapracovat na svém šasi. Kam až by se v případě úspěchu mohlo britsko-japonské duo dostat?
“Je příliš brzy na to, abych řekl přesné číslo nebo pozici, ale nejsme spokojení se současným umístěním. Určitě však můžeme postupně udělat kroky vpřed a dostat se na slušná místa. A za to jsme rádi. Svůj podíl má samozřejmě i šasi, ale my můžeme přispět s naší pohonnou jednotkou. Je důležité, abychom dokázali, že se můžeme zlepšit v jednotlivých krocích. To je náš cíl,” řekl Yusuke Hasegawa.
Čtěte dále: Když je výkonnost lepší, nemůže už McLaren o body připravovat nespolehlivost, míní šéf týmu
Diskuse k článku