Honda už spolehlivost považuje za vyřešenou, zaměří se na výkon

Potíže se spolehlivostí jsou už podle Hondy ve velké míře pryč, a proto je nejvyšší čas zaměřit se pouze na výkon. Až se japonský výrobce zlepší v této oblasti, pak se může opět zabývat třeba právě dalším vylepšením spolehlivosti. Japonský výrobce se do F1 vrátil minulý rok, avšak návrat to byl neslavný. Pohonná jednotka Hondy trpěla…

Štítky: Honda Pohonné jednotky Yusuke Hasegawa Zveřejněno 10. 04 2016 — Lukáš Štěrovský

Potíže se spolehlivostí jsou už podle Hondy ve velké míře pryč, a proto je nejvyšší čas zaměřit se pouze na výkon. Až se japonský výrobce zlepší v této oblasti, pak se může opět zabývat třeba právě dalším vylepšením spolehlivosti.

Japonský výrobce se do F1 vrátil minulý rok, avšak návrat to byl neslavný. Pohonná jednotka Hondy trpěla nedostatkem výkonu, stejně tak chyběla i spolehlivost.

Přes zimu sice došlo k částečné nápravě v obou těchto směrech, nicméně ideál je stále daleko, pořád chybí více výkonu. „Soustředili jsme se hlavně na spolehlivost, kterou jsme myslím vylepšili, i když v Bahrajnu jsme měli potíže,“ prozradil šéf programu Hondy pro F1 Yusuke Hasegawa.

„Teď přijde na řadu výkon spalovacího motoru, abychom byli schopni dostávat se do třetí části kvalifikace. To je vše, co můžu říct… Myslím, že současná výkonnost je rozumná. Jsme skoro tam, kde jsme předpokládali. Není to úplně dobré, ale v rámci možností.“

Hondě zbývá čtrnáct vývojových žetonů na to, aby během sezony vylepšila svoji rychlost. První úprava by mohla přijít už ve Španělsku. Týkat by se měla právě již zmíněného spalovacího motoru.

„Výkon celkové pohonné jednotky a spalovacího motoru je to, co musíme zlepšit. Stále máme totiž nedostatek rychlosti na koncích rovinek. To s pomocí žetonů zlepšíme. Na spolehlivosti už pracovat nemusíme. Samozřejmě se ale musíme snažit zlepšit obecně. Až budeme mít vyšší výkon, můžeme se zase zaměřit i na jiné oblasti, jako je třeba spolehlivost. Ta je také potřebná, protože s ní přichází další rychlost,“ dodává Yusuke Hasegawa.

Čtěte dále: Nové motory Ferrari konstrukční vadu nemají. V Bahrajnu selhala elektronika

V Bahrajnu se McLaren dočkal prvního letošního bodu, stále mu ale chybí výkon

V Bahrajnu se McLaren dočkal prvního letošního bodu, stále mu ale chybí výkon

Diskuse k článku

Napsat komentář