Red Bull zveřejnil svou grafiku chráněného kokpitu

Světlo světa spatřilo řešení chráněného kokpitu v podání Red Bullu. Na rozdíl od preferovaného řešení FIA, které testovalo Ferrari během testů v Barceloně, se vyznačuje přítomností akrylátového canopy tvořící chráněnou plochu v rámci pevné konstrukce. I tato konstrukce má jiné tvary než řešení testované Ferrari. Red Bull se řadí mezi odpůrce řešení FIA/Ferrari s tím,…

6 Štítky: Halo Red Bull Zveřejněno 19. 03 2016 — GPF1.cz

Světlo světa spatřilo řešení chráněného kokpitu v podání Red Bullu. Na rozdíl od preferovaného řešení FIA, které testovalo Ferrari během testů v Barceloně, se vyznačuje přítomností akrylátového canopy tvořící chráněnou plochu v rámci pevné konstrukce. I tato konstrukce má jiné tvary než řešení testované Ferrari.

Red Bull se řadí mezi odpůrce řešení FIA/Ferrari s tím, že by se dal najít elegantnější způsob. S tím souhlasí i Claire Williamsová, podle které řešení Red Bullu nabízí “futurističtější vzhled”.

Jaké řešení nakonec spatří světlo světa záleží výhradně na FIA. Někteří jezdci, jako například Lewis Hamilton, doufají, že systém nebude povinný, ale pouze dobrovolný. Dobrovolnost systému ale ředitel závodů Charlie Whiting vyloučil.

Whiting současně dodal, že řešení FIA/Ferrari už bylo zevrubně testováno, zatímco nápad Red Bullu nikoli. Systém Halo má být kompletně připraven v květnu a FIA je připravena jej nasadit už příští sezonu.

canopy1 canopy2 canopy3

Čtěte dále: Video: Test nové verze systému Halo

Řešení preferované FIA testovalo Ferrari

Řešení preferované FIA testovalo Ferrari

Diskuse k článku

Napsat komentář