Ztrátu FRIC stále cítíme a snažíme se ji kompenzovat, přiznává Lotus
Technický ředitel Lotusu Nick Chester vysvětlil, že Lotus měl na svém voze velmi pokročilý FRIC, proto ho jeho ztráta citelně zasáhla.
Technický ředitel Lotusu Nick Chester vysvětlil, že Lotus měl na svém voze velmi pokročilý FRIC, proto ho jeho ztráta citelně zasáhla.
Systémy propojeného zavěšení kol jsou považovány za nelegální od GP Německa a Lotus tím jako průkopník tohoto řešení trpí.
„Dosáhli jsme jistého pokroku při snižování ztráty způsobené ztrátou propojeného zavěšení, ale pořád nás to trochu bolí,“ řekl Chester.
„Pro Spa máme několik upravených mechanických dílů včetně nových pružin a vylepšeného nastavení zavěšení, které by mělo pomoct. Na E22 jsme dřív měli velmi vyvinutý systém (FRIC), takže je těžké hned dohnat zpět všechnu ztracenou výkonnost.“
Tím ale novinky pro závod v Belgii nekončí.
„Pro Spa máme slušný počet nových dílů, mimo jiné novou karoserii a pár menších změn kolem přední části šasi, které by měly být přínosné z hlediska přítlaku. V dalším průběhu sezóny budeme mít mnoho dalších věcí,“ popisoval enstonský technický ředitel.
„Do Spa plánujeme úpravy předního a zadního křídla. Úpravy zadního křídla možná do Spa nestihneme kvůli času, který jsme ve výrobě ztratili během letní uzavírky, ale snažíme se, abychom je měli v Belgii.“
Diskuse k článku