Wolff přesvědčoval Ecclestona, že přítomnost v sociálních médiích bude možné zpeněžit

Podle sportovního šéfa Mercedesu Tota Wolffa je chybou držet se stranou sociálních sítí, protože dřív nebo později budou přinášet peníze.

Štítky: Bernie Ecclestone Sociální sítě Toto Wolff Zveřejněno 2. 07 2014 — Jan Pastorek

Podle sportovního šéfa Mercedesu Tota Wolffa je chybou držet se stranou sociálních sítí, protože dřív nebo později budou přinášet peníze.

Wolff sice nedávno byl tím, kdo upozorňoval, že formule 1 musí k sociálním sítím přistupovat opatrně, protože by mohla přijít o část svých příjmů, ale je si jistý, že se vyplatí do nich postupně proniknout.

„Na jednom jednání jsem vedl celkem dlouhou při s Berniem. Hovořili jsme spolu a říkali, že jsme v Itálii ztratili 30 procent TV sledovanosti a část sledovanosti v Německu, i když je zajímavé, že v Británii roste,“ cituje Wolffa Autosport.

„Pak si děláte starost, proč sledovanost neroste, ale klesá, když prodáváte práva z volných placeným televizím. To je zcela normální. Ale další věc, kterou jsem zmínil, bylo, že online aktivity zažívají explozivní růst, než Bernie řekl: ‚Tihle lidé neplatí a polovina našich příjmů je z TV.‘“

„Jistě, ten model (sociálních médií) zatím nefunguje, protože ho nemůžete zpeněžit, ale každému svému sponzorovi můžu říct, že publikum, které vidí jeho logo, roste, i když jdou televizní čísla dolů. Dokonce ani velcí hráči, jako je Twitter, nepřišli na to, jak to zpeněžit, ale je to jen otázka času, než to uděláme.“

 

Diskuse k článku

Napsat komentář