Virtuální závody umožnily pilotům pomoci s vylepšením hry F1

Codemasters a EA Sports uvedou nejnovější vydání oficiální videohry F1 16. července. V prvních měsících pandemie COVID-19 se závodníci místo zrušených závodů v reálném životě pomocí hry F1 zúčastnili řady oficiálních akcí. V seriálu Virtual Grand Prix F1 se zúčastnili závodů Charles Leclerc, George Russell, Alexander Albon, Nicholas Latifi a Lando Norris, ale také skupina závodníků z F2 a F3.

Štítky: F1 Esports Zveřejněno 3. 06 2021 — Jiří Košta

Události vedly k většímu zapojení mezi současným roštem F1 a vývojáři her F1 a posílily vztah, který nakonec vedl k dalšímu vzestupu nové hry – F1 2021. „Nemohu zacházet příliš podrobně do detailů, ale nyní máme s některými týmy fantastické vztahy,” řekl ředitel Codemasters Lee Mather.

„Jednou z velkých výhod prvního lockdownu je, že tam bylo mnoho týmů, spousta jezdců, kteří měli mnohem více volného času. Dokázali jsme s nimi strávit spoustu času diskusemi o věcech, a protože nyní formule 1 pokračuje a sezona je zpět v plné síle, v těchto diskusích pokračujeme.

Pravidelně se s nimi setkáváme. Získáváme úžasnou zpětnou vazbu a vhled do věcí, které jsme pochopitelně ve skutečnosti tak dobře neviděli. S týmy jsme vždy měli skvělý vztah, ale teď k nám chodí pravidelně a chtějí mít k vývoji hry větší slovo.”

Jezdec týmu Williams F1 George Russell byl loni v červnu korunován neoficiálním šampiónem Virtual Grand Prix poté, co zaznamenal čtyři po sobě jdoucí vítězství. „Každým rokem máme lepší a lepší zpětnou vazbu. Věříme, že se jízdní model sám o sobě zlepšuje. Myslím, že jsme v Esports viděli, jak George Russell skočil přímo do hry a jeho dovednosti byly ve hře stejně působivé jako v reálném životě. Myslím, že je to možné jen proto, že hra nyní velmi dobře odráží to, na co jsou zvyklí. Takže je to něco, z čeho budeme vycházet i v dalších hrách, nejen v F1 2021,” dodává Mather.

Joel Eriksson bude závodit v Mexiku pro Dragon