Verstappen se snaží zmírnit urážlivé výroky. Bylo to v zápalu boje, hájí se

Max Verstappen se snaží zmírnit své komentáře po skončení závodu v Austinu, kdy jednoho ze sportovních komisařů, kteří rozhodli o jeho trestu, nazval „idiotem“. Pilot Red Bulllu se tak zřejmě snaží předejít případnému vyšetřování a trestu.

3 Štítky: Max Verstappen Zveřejněno 25. 10 2017 — Lukáš Štěrovský

Nizozemec po závodě v Austinu, kde byl po loňské GP Mexika znovu odveden ze stupňů vítězů poté, co dostal penalizaci v závěru závodu, nazval komisaře Garyho Connellyho „zaujatým idiotem“. Pro nizozemskou televizi pak šel ještě dál, když jej označil za „mongola“. Teď se Verstappen snaží svá prohlášení mírnit. Je totiž docela možné, že stejně jako v případě, kdy Vettel poslal komisaře závodů Charlieho Whitinga do oněch míst, může přijít vyšetřování a potenciální trest.

„Podívejte se, v zápalu boje lidi říkají nejrůznější věci, já tím samozřejmě nemyslel nic zlého. Už to vyprchalo. Nechtěl jsem tím nikomu ublížit,“ hájí se Verstappen. Ten se osobně s komisařem s komisařem Connellym, který stál ze trestem pro Nizozemce i v GP Mexika 2016, neviděl a ani se k tomu zřejmě nechystá. „Nemám, co bych vysvětloval. Můžete si spolu sednout a povídat celé hodiny, ale nic to nezmění.“

Verstappen si tak stojí za názorem, že penalizace byla udělena neprávem. „Myslím, že víc lidí by chtělo změnu systému. Podle mého to nebylo správné a je směšné, že s tím nemůžete nic udělat. Budeme o tom mluvit, ale musíme teprve poznat, co je správné řešení. Nemám na to teď jasnou odpověď,“ tvrdí Verstappen.

Za něj – a změnu systému udělování penalizací – se v posledních hodinách postavili i šéf Mercedesu Toto Wolff a sportovní ředitel formule 1 Ross Brawn. Wolff by si přál víc svobody v závodění kolo na kolo, kdežto Brawnovi se nelíbí samotný princip penalizování jezdců, který není dostatečně konzistentní.

Diskuse k článku

3 komentáře: “Verstappen se snaží zmírnit urážlivé výroky. Bylo to v zápalu boje, hájí se”

  1. Simir77 Simir77 napsal:

    Schválně se podívejte na celý poslední kolo Maxíka. V úvodních esíčkách si katnul zatáčku č. 8 úplně stejně (celým autem mimo závodní dráhu a i díky tomu tak rychle stahoval náskok) jako tu, během který v úplným závěru podjel Kimiho.
    A na výjezdu ze zatáčky č. 19 (mezi předposlední a poslední zatáčkou) byli širocí úplně všichni. Dokonce i Lewis při svém kvalifikačním kole, i díky kterému stál na Pole. Proč jemu nebyl odebrán tento čas? Když díky rychlejšímu výjezdu získal výhodu?
    Tomáši, zkuste toto k klukama probrat a mrknout se na tyto situace v předzávodním studiu.
    Díky Simír

  2. tomas.vanek2@seznam.cz napsal:

    Já teda Maxovi fandím,ale myslím si,že mu tak trochu narostl hřebínek.Fotografie pořízená z kamery na monopostu jasně dokazuje: levá kola jsou skoro metr za obrubníkem. Netřeba žádných dodatečných videí.

  3. lukin lukin napsal:

    V zápalu boje? Ale no táááák 😀 Vždyť už bylo po závodě…

Napsat komentář