Verstappen přišel s vtipným řešením nudného Monaka: Házejme banány jako v Mario Kart
Experiment se dvěma povinnými pitstopy příliš úspěšný nebyl. Verstappen by však měl zajímavý nápad, jak závod v Monaku oživit - udělat to po vzoru jedné z nejlepších videoher od Nintenda, Mario Kart.
Max Verstappen druhou povinnou zastávku absolvoval až v posledním kole, před tím byl 20 kol ve vedení. Tým jej povolal do boxů tak pozdě, protože doufal ve výjezd Safety caru, jenže ten nevyjel. Nakonec mu v cíli patřilo čtvrté místo.
“Samozřejmě, že to chápu, ale řekl bych, že to nefungovalo,” zhodnotil snahu FIA závod okořenit a připomíná, že v samotném závěru závodu ho soupeři nemohli překonat, byť byly gumy na jeho RB21 totálně oddělané. “Stejně tu nemůžete závodit, takže nezáleží na tom, co uděláte. Jednu zastávku, 10 zastávek. I na konci, byl jsem ve vedení, byly moje pneumatiky po smrti a i tak mě nemohli předjet. Dnes tu s vozem F1 můžete předjet jedině monopost F2.”
George Russell přišel s řešením, že by mohl mít každý pilot v kokpitu speciální tlačítko na zavlažování a záleželo by na něm, kdy jej využije – zda si “ztíží” život v kvalifikaci, nebo v závodě. Nizozemec zašel ještě do většího extrému, ale zároveň i tak do virtuálního světa, kde je rovněž jako doma. Nechal by se inspirovat legendární videohrou Mario Kart.
“Skoro jsme hráli Mario Kart. Pak na auto nainstalujeme nějaké vylepšení a budeme kolem sebe házet banány, aby byl kluzký povrch!”