V Maďarsku Honda poprvé využila plný výkon pohonné jednotky

Trvalo deset závodů, než se Hondě podařilo jet bez větších problémů na plný výkon celý závod.

4 Štítky: Honda McLaren Pohonné jednotky Zveřejněno 29. 07 2015 — Jan Pastorek

Trvalo deset závodů, než se Hondě podařilo jet bez větších problémů na plný výkon celý závod.

Kvůli nespolehlivosti musela Honda svoji pohonnou jednotku omezovat, zejména co se výkonnosti systémů na rekuperaci energií (ERS) týče. Na Hungaroringu pracovaly všechny systémy poprvé naplno a McLaren toho využil pro první dvojité body.

Sportovní šéf Hondy Jasuhisa Araj potvrdil magazínu F1i, že ERS pracovalo bez omezení. „Stoprocentně, celý závod. Bez jakéhokoliv omezení a bez sekundárních efektů na fungování (spalovacího) motoru nebo jeho spolehlivost.“

Pro Hondu to byl důležitý milník, na kterém hodlá stavět v druhé polovině sezóny.

„Upřímně jsem hodně rád, že k tomu došlo před letní přestávkou,“ pokračoval Araj. „Budu se moct vrátit do Japonska se vztyčenou hlavou a poděkovat svým spolupracovníkům v Sakuře, Milton Keynes a Wokingu za jejich podporu. Hodně lidí u nás tvrdě pracuje a byl čas získat významný výsledek.“

Diskuse k článku

4 komentáře: “V Maďarsku Honda poprvé využila plný výkon pohonné jednotky”

  1. Lotrando napsal:

    Chybí mi tu prohlášení týmu (nejlépe Boulliera), že se rozhodli změnit cíle a ještě se pokusí zaútočit na titul 😀

  2. Matthew88 napsal:

    ten nadpis je zavadzajuci….jedna sa o vykon ERS nie o motor

  3. Falco napsal:

    Dallas:
    No tak to je katastrofa…

    Nezbývá než souhlasit 😥

  4. Dallas napsal:

    No tak to je katastrofa… 😯 Protože v kvalifikaci byli jezdci McLarenu kromě Sauberu a Manoru nejhorší…Ano, v závodě posbírali hodně bodů, ale upřímně musím říct, že takové množství chyb, špatných rozhodnutí a smůly v podání jezdců ze špice, se jen tak nevidí…Ano, McLaren využil zaváhání ostatních, ale nemyslím, že se v letošní sezoně ještě objeví nějaký takto dramatický a událostmi nabitý závod…Takže jestli toto byl plný výkon motoru, ještě ke všemu na trati, kde motor nehraje téměř žádnou roli, tak to vypadá na zisk pár bodů možná tak v Singapuru. Je to marnost…

Napsat komentář