V Kanadě byl v prvním tréninku nejrychlejší Hamilton

Lewis Hamilton, Nico Rosberg a Romain Grosjean obsadili čelo první výsledkové listiny ze závodního víkendu v Montrealu.

Zveřejněno 5. 06 2015 — Jan Pastorek

Lewis Hamilton, Nico Rosberg a Romain Grosjean obsadili čelo první výsledkové listiny ze závodního víkendu v Montrealu.

Trénink nezačal dobře pro Buttona, který měl problém s řazením, naštěstí pro něj se ale jednalo jen o chybu elektroniky, takže brzy mohl pokračovat. Jako první se na čele usadili jezdci Mercedesu.

Laťku nastavil Hamilton a pořád zrychloval, takže na prvním místě vydržel až do konce, sekundoval mu týmový kolega Rosberg. Po celý trénink zůstali všichni piloti u tvrdších pneumatik.

Za piloty Mercedesu byli nejrychlejší Grosjean a Hülkenberg, nejlepším jezdcem Ferrari byl Vettel na pátém místě.

Trénink měl poměrně klidný průběh, jezdci se dopouštěli jen drobných chyb, které končily maximálně smykem, jako v případě Sainze, Botttase nebo Hamiltona.

GP Kanady 2015 - 1. volný trénink

P. Jezdec Tým Čas Ztráta Kola
Lewis Hamilton Mercedes 1'16.212 34
Nico Rosberg Mercedes 1'16.627 0.415 38
Romain Grosjean Lotus-Mercedes 1'17.721 1.509 35
Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1'17.871 1.659 34
Sebastian Vettel Ferrari 1'17.905 1.693 25
Felipe Massa Williams-Mercedes 1'17.985 1.773 28
Daniil Kvyat Red Bull-Renault 1'18.021 1.809 30
Pastor Maldonado Lotus-Mercedes 1'18.026 1.814 41
Fernando Alonso McLaren-Honda 1'18.128 1.916 34
10  Max Verstappen Toro Rosso-Renault 1'18.257 2.045 24
11  Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1'18.325 2.113 40
12  Kimi Räikkönen Ferrari 1'18.439 2.227 26
13  Sergio Pérez Force India-Mercedes 1'18.503 2.291 28
14  Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1'18.775 2.563 24
15  Jenson Button McLaren-Honda 1'18.786 2.574 25
16  Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1'18.948 2.736 30
17  Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1'19.065 2.853 23
18  Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1'19.165 2.953 32
19  Roberto Merhi Marussia-Ferrari 1'20.616 4.404 33
20  Will Stevens Marussia-Ferrari 1'20.624 4.412 27

Diskuse k článku

Napsat komentář