Toto Wolff neměl Drive to Survive v lásce
Chvíli trvalo, než si Drive to Survive získalo své fanoušky. K sérii si také svou cestu hledal Toto Wolff.
Série Drive to Survive (česky Touha po vítězství) je na streamovací platformě Netflix od roku 2019 a od té doby přilákala k F1 masu fanoušků. Letos se natáčí již osmá série a zatím to nevypadá, že by série měla končit.
Netflix si ale musel pozornost samotné F1 zasloužit. V prvních ročnících bylo zvykem, že některé týmy se odmítaly natáčení účastnit. Dnes tomu tak již není a všechny týmy využívají Netflix jako jeden z kanálů, jak se zviditelnit a otevřít se více fanouškům.
Mezi odpůrce Drive to Survive patřil zprvu také Toto Wolff, šéf týmu Mercedes. V době, kdy se Drive to Survive začalo natáčet, byl Mercedes dominantní silou tohoto sportu. Německá stáj byla mezi těmi, kteří se natáčení první sezóny přímo neúčastnili.
“Začal jsem se dívat a nenáviděl jsem to,” přiznal Toto Wolff. Rakouský manažer přiznal, že ho namíchla umělá rivalita mezi Fernandem Alonsem a Carlosem Sainzem v díle “Král Španělska”. “Byl to Fernando Alonso proti Carlosu Sainzovi a bylo to vymyšlené. Vypnul jsem to. Ani jsem se na druhý díl nedíval.”
Postupně se ale Wolffův názor na Drive to Survive měnil. “Vrátil jsem se do Evropy a zavolala mi kamarádka a řekla, že by se svými syny moc ráda jela na Velkou cenu Rakouska. A já se zeptal, jak to, když jí nikdy nezajímala Formule 1, a ona řekla, že její synové milují Drive to Survive.”
Neúčast větších týmů v první sezóně spíše pomohla. Fanoušci mohli nahlédnout do toho, jak to funguje mezi týmy, které nejsou kvůli své výkonnosti tolik na očích. “Protože jsme se v seriálu neukázali, Netflixu to dalo příležitost ukázat menší týmy a jezdce, kteří nebyli tolik v centru pozornosti. Myslím, že publikum to zaujalo. V jistém smyslu to, co jsme udělali, bylo správné, ale nebyl to důvod, proč jsme to udělali,” dodal Wolff.








