Automobilist.com

Heineken potvrdil partnerství s F1. Sledovali jsme živě

Novináři F1 byli pozváni na speciální tiskovou konferenci, která se koná ve čtvrtek v dějišti Velké ceny Kanady. Oznámen by měl být „nový globální partner“ F1. Je zřejmé, že se jedná o pivovar Heineken. Jsme sami zvědaví, na jaké další informace – vyjma samotného uzavření partnerství – se můžeme těšit. Sledujeme živě:

Štítky: Heineken Tisková konference Zveřejněno 9. 06 2016 — GPF1.cz

Novináři F1 byli pozváni na speciální tiskovou konferenci, která se koná ve čtvrtek v dějišti Velké ceny Kanady. Oznámen by měl být „nový globální partner“ F1. Je zřejmé, že se jedná o pivovar Heineken. Jsme sami zvědaví, na jaké další informace – vyjma samotného uzavření partnerství – se můžeme těšit. Sledujeme živě:

Heineken partnerem F1

Živě komentovaný přenos začal: 09/06/2016 08:34 a skončil: 09/06/2016 18:59

  • 18:58 pm
    Tisková konference je u konce a tak se pojďme rozloučit jedním vtipným obrázkem. Jsme zvědaví, co všechno Heineken dokáže fanouškům F1 přinést a zda Heineken z toho nechce profitovat jen pro sebe 🙂
  • 18:55 pm
    Jednou z přidaných hodnot partnerství s Heinekenem bude lepší využití sociálních sítí a digitálních médií.
  • 18:36 pm
    Tywoe... jsi nějak zezelenal!
  • 18:34 pm

    NA tiskové konferenci nechybí ani hvězda rugby Scott Quinnell
  • 18:32 pm
    Bernie Ecclestone již léta propaguje kampaň "Think Before You Drive". Teď se k němu přidá: "If You Drive, Never Drink"
  • 18:30 pm
    Šéf formule 1 Bernie Ecclestone: "Když jsem si dal pivo, Heineken nikdy nezklamal." :))
  • 18:29 pm
    Heineken je již partnerem Ligy mistrů (fotbal), mistrovství světa v rugby a James Bond kvůli němu zanevřel na Martini s vodkou!
  • 18:25 pm
    Délka partnerství nebyla potvrzena, ale zákulisní informace hovoří o délce 5 let za 150 milionů liber.
  • 18:17 pm
    Ředitel Heinekenu Gianluca Di Tondo říká: "Formule 1 je větší než jeden závod. Je to globální událost. F1 představuje unikátní příležitost pro Heineken dostat se do kontaktu se zákazníky ve stávajících i rozvíjejících se trzích. F1 představuje silné marketingové příležitosti, rozšíření zodpovědné platformy našich spotřebitelů a nové nápady. Současně to umožní výměnu zkušeností mezi našimi zaměstnanci a zaměstnanci F1."
  • 18:11 pm

    Heineken

    Tvářemi kampaně Heinekenu jsou David Coulthard a Jackie Stewart.

Diskuse k článku

Napsat komentář