Testy pro Pireli bez médií, to F1 nepotřebuje

Maurizio Arrivabene je zastáncem toho, aby testy nových pneumatik neprobíhaly za zavřenými dveřmi bez médií. Formule 1 podle něho potřebuje každou dostupnou reklamu. Za dva týdny ukončí formule 1 další svou štaci. Dva dny po závodě se ale přesto bude po okruhu Yas Marina nadále kroužit. Týmy, s výjimkou Manoru, se shodli na tom, že Pireli…

Štítky: Ferrari Maurizio Arrivabene Zveřejněno 18. 11 2015 — Josef Nekvinda

Maurizio Arrivabene je zastáncem toho, aby testy nových pneumatik neprobíhaly za zavřenými dveřmi bez médií. Formule 1 podle něho potřebuje každou dostupnou reklamu.

Za dva týdny ukončí formule 1 další svou štaci. Dva dny po závodě se ale přesto bude po okruhu Yas Marina nadále kroužit. Týmy, s výjimkou Manoru, se shodli na tom, že Pireli pomohou otestovat novou ultra měkkou směs pneumatik, která bude debutovat, coby fialová novinka již příští sezónu. Dalším ujednáním Pireli spolu s týmy je to, že celé testovaní proběhne za oponou, tedy bez médií. „Ze všech těchto důvodů Pireli a týmy s politováním přijali společné rozhodnutí zachovat testy vůči médií uzavřené,“ oznámila italská společnost.

Maurizio Arrivabene nicméně naznačil, že s tímto rozhodnutím nesouhlasí. „Já jsem zastáncem pravého opaku, otevřel bych to celé i pro média. Formule 1 musí jít po každé reklamě, kterou může získat. Žádné testování za zavřenými dveřmi,“ vyjádřil svůj názor Arrivabene.

Reklamu před týdnem udělal Farrari i Niki Lauda, když řekl, že italská stáj už Mercedes dostihla. Po úctyhodném výkonu Ferrari Sebastiana Vettela v Brazílii ale Arrivabene ironicky naznačil, abychom tomu nevěřili.

„Upřímně, pokud to Lauda řekl, reagoval bych s nedůvěrou,“ usmál se Arrivabe. „Ale soudě podle čísel jsme byli opravdu blízko a já teď využiju příležitosti a poděkoval bych klukům od motoru, protože motor je srdcem našeho auta. Existují však i jiné oblasti, ve kterých se musíme zlepšit. Ani letos jsme neměli šanci, abychom radikálně změnili šasi, ale pro příští rok jej budeme mít,“ navnadil šéf Ferrari.

Diskuse k článku

Napsat komentář