Sponzor si s cetkou za “deset liber” uřízl ostudu
Nepříjemnou negativní reklamu si vysloužil hlavní sponzor GP Velké Británie, banka Santander. Její vítěz Lewis Hamilton se totiž vysmál sponzorské trofeji, kterou za svůj triumf obdržel na stupních vítězů. Tu dodává právě Santander.
Nepříjemnou negativní reklamu si vysloužil hlavní sponzor GP Velké Británie, banka Santander. Její vítěz Lewis Hamilton se totiž vysmál sponzorské trofeji, kterou za svůj triumf obdržel na stupních vítězů. Tu dodává právě Santander.
Už na stupních vítězů při rozhovoru s Davidem Coulthardem si Hamilton postěžoval:
“Kde je nějaká pravá zlatá trofej, chlape? Tahle věc se rozpadá na kusy, podívej!”
Na tiskové konferenci bezprostředně po závodě a poté, kdy už obdržel ten pravý zlatý pohár, situaci na podnět jednoho z novinářů vysvětlil:
“Tahle trofej je o mnoho krásnější. Když jsem vyrůstal a sledoval jsem formuli 1, byly tam takovéhle trofeje. Opravdové trofeje. Však víte, co myslím. Trofeje moderní doby, i když je velká čest stát na stupínku nejvyšším, se rozpadají na kousky. Je to z plastu, muselo to stát deset liber. Je to tak špatné! Mohli mi klidně dát ten štítek, který je na celé trofeji beztak nejdražší.
Dříve se dělaly opravdové, ale opravdové trofeje. Vyhrát závod a stát na nejvyšším stupínku je velmi speciální věc. Trofeje pro mě… nevím jak pro ostatní závodníky, ale pro mě to je důkaz celoživotních úspěchů. Doufám, že budeme dostávat lepší.”
Diskuse k článku