Souboj Caterhamu a Marussie rozhodl Bianchi
Pilot Marussie dojel na čtrnáctém místě. Marcus Ericsson se blýskl skvělým startem, kterého ale nedokázal využít.
Pilot Marussie dojel na čtrnáctém místě. Marcus Ericsson se blýskl skvělým startem, kterého ale nedokázal využít.
Caterham
Kamuj Kobajaši (15.): „Můj start byl OK a dostal jsem se před několik aut. Pak jsem ale viděl bouračku Ferrari a musel jsem mimo trať, abych se mu vyhnul. Téměř se mi to podařilo bez poškození. Viděli jsme, že nos to odnesl mírným potlučením, ale nebylo to nic extrémního, a tak jsme mohli pokračovat v závodě. Hlavní bylo ujistit se, že je Kimi v pořádku. Byla to velká rána, jsem rád, že jsem se jí vyhnul. Doufám, že je v pohodě. První zprávy říkají, že by to mělo být dobré, tak snad to tak také bude.
Odstartovali jsme pod safety carem. Byl jsem za svým kolegou, zahlédl jsem, že odstoupil, a tak jsem se natlačil na skupinu vpředu. Auto se v tu dobu chovalo úplně jinak. Vyvážení se změnilo. Ztratili jsme část přítlaku. Téměř jistě za to mohlo moje rally vystoupení. Jel jsem ale, co to šlo.
Startoval jsem na střední směsi. Pneu se držely dobře. V osmnáctém kole jsme přezuli na tvrdé gumy. Mohl jsem jet naplno, ale byl to už dost osamělý závod. Chilton byl daleko za mnou, takže jsem se mohl soustředit na to, abych vůz dovezl do cíle.“
Marcus Ericsson (nedokončil): „Měl jsem fantastický start. Ve vnější stopě v první zatáčce jsem předjel řadu soupeřů. V době, kdy byla vyvěšena červená vlajka, jsem byl už na šestnácté příčce, čímž jsem o pět míst vylepšil svou startovní pozici.
Byl jsem před bouračkou, které se Kamuj dokázal vyhnout, takže jsem byl v pohodě. Po restartu jsem při přejezdu přes obrubníky v šesté zatáčce na něco narazil, což mi zničilo podvozek a způsobilo mé odstoupení. Je to škoda, kvalifikace nám sice příliš nevyšla, ale chtěli jsme alespoň povedený závod. Nyní nás čeká Hockenheim, který se mi vždy líbil.“
Marussia
Jules Bianchi (14.): „Při restartu jsem byl desátý a mohl jsem si užívat pěkný první stint. Bylo mi jasné, že rychlejší vozy za sebou napořád neudržím, ale byl to dobrý test naší rychlosti a toho, jak dlouho s nimi dokážeme bojovat. Byla to zábavná část závodu. Pak už jsem se snažil jet tak rychle, jak jen to šlo, abych se držel pelotonu v případě nějaké nenadálé příležitosti. Viděli jsme, že nám zbývá jen pár desetin k tomu, abychom se udrželi Lotusu a Sauberu. Musíme se proto soustředit, abychom tento čas dokázali vykřesat.“
Max Chilton (16.): „Náraz do letící pneumatiky byl strašidelný. Na jednu stranu jsem měl velké štěstí, ale také jsem měl obří smůlu v tom, že jsem si poškodil vůz. Zajel jsem do boxů pro nový nos. Tým vyšetřil mé auto. V té době byly vyvěšeny červené vlajky. Tým odvedl dobrou práci a můj vůz opravil. Pak to byl dost perný závod. Jel jsem na maximum, abych mohl předjet Kobajašiho. Jsem rád, že jsme oba vozy dostali do cíle. Doufali jsme ve víc, ale za daných okolností to je dobrý výsledek.“
Diskuse k článku