Směr vývoje Red Bullu Pérezovi nesedí
Mexický závodník přiznal, že co se nejnovějších vylepšení monopostu týče, nesedí tak úplně jeho jezdeckému stylu.
V roce 2021 jezdil Sergio Pérez s RB16B, který mu nevyhovoval vůbec. Oproti tomu s letošním RB18 si padnul do noty hned. V Džiddě získal pole position a v Monaku své historicky druhé vítězství a za odměnu smlouvu až do konce roku 2024.
Jenže poslední dva závody s upraveným autem už Pérez zase – co se čisté rychlosti, nikoliv konečného výsledku týče – nestíhal kolegu Maxe Verstappena. „S vývojem vozu nejsem tak spokojený jako na začátku roku, ten pocit radosti tak nějak mizí,“ přiznal bez okolků. „Mám co dělat, abych pochopil, co se s autem děje.“
Na druhou stranu v Kanadě byl Pérez po nehodě z kvalifikace až třináctý a nedokončil kvůli technice. V Silverstone měl komplikovaný průběh závodu, takže o potenciálu „nového“ auta až takovou představu nemá.
„Je to tak, jsou to jenom dva závody. Minulý víkend jsem se v autě cítil špatně, takže v Rakousku se teprve ukáže skutečný výkon,“ říká Pérez, druhý muž průběžného pořadí, který doufá v čistý závod. „Protože další odstoupení by mi zničilo šanci na titul. Snad jsou problémy se spolehlivostí už pryč a budeme schopni dojet do cíle, to je nejdůležitější,“ ví pilot Red Bullu