Senzorům dělalo problémy studené palivo, chyby má odstranit nový software

FIA dodala týmům ve Velké Británii senzory s upraveným firmwarem, který má řešit problémy s přesností.

Štítky: Charlie Whiting FIA Zveřejněno 4. 07 2014 — Jan Pastorek

FIA dodala týmům ve Velké Británii senzory s upraveným firmwarem, který má řešit problémy s přesností.

Zejména Red Bull si v úvodu sezóny stěžoval, že senzory, které dohlíží nad dodržováním maximální spotřeby paliva, neposkytují přesné údaje.

„Myslím, že jakýkoliv nový systém bude mít dětské nemoci, v prvním závodě jsme měli pár problémů. Ale teď je to mnohem lepší,“ řekl technický delegát FIA Charlie Whiting, citoval ho Autosport.

Technici automobilové federace zjistili, že problémy může senzorům působit teplota paliva, a řešit to mají v Silverstonu nasazené úpravy.

„Tady zavádíme nový firmware u dvou senzorů u každého týmu, který by snad měl překonat problémy s rozdíly, které podle nás působí tankování studeného paliva do vozu, zvlášť v kvalifikaci, když auto přijede a oni do něj natankují palivo, které významně změní teplotu.“

Whiting také potvrdil, že pokud firma Sentronics připraví kvalitní senzor, jenž získá homologaci FIA, budou mít týmy na výběr mezi dvěma dodavateli.

Diskuse k článku

Napsat komentář