Schumacher je ohromen způsobem práce v Mercedesu

Po vyhazovu z Haasu letos Mick Schumacher nezávodí. Místo toho se však mladý Němec stal členem velké rodiny Mercedesu, kde minimálně letos bude působit jako rezervní a také testovací pilot. Syn sedminásobného šampiona si svou roli prozatím užívá a obdivuje způsob jakým Mercedes pracuje a komunikuje.

Štítky: Mercedes Mick Schumacher Zveřejněno 18. 04 2023 — Vašek Štěpánek

Mick Schumacher se během zimy přesunul z pro něj toxického Haasu do vřelého Mercedesu, kde se stal parťákem Lewise Hamiltona a George Russella. I když mladý Schumi letos nezávodí, svou novou pozici v novém prostředí si prozatím užívá.

„Po svém příchodu do Mercedesu jsem zde okamžitě zapadnul. Od začátku se ke mně každý chová přátelsky a nezaujatě a já se zde cítím vítaný a příjemně. Už od zimy v Mercedesu trávím většinu svého času a je to působivé.

Stále si zvykám na vysokou úroveň přípravy před každým závodem a snažím se toho naučit co nejvíce. Chci být platným členem týmu. V těchto autech jsem vloni závodil, a tak vím, jak se řídí a co je na nich potřeba zlepšit,“ rozpovídal se Schumacher.

Bývalý pilot Haasu také nastínil, co přesně v Mercedesu dělá. „Mou primární úlohou je práce na simulátoru. Díky mým zkušenostem jsem se etabloval docela rychle, ale chci víc. Snažím se být dalším párem očí, který pomůže vyvíjet monopost W14.

Baví mě to, ale uvědomuji si, že jsem jen pořád ve virtuálním světě. Mnohem radši bych tento vůz řídil na skutečné trati, a tak na sobě musím pořád tvrdě pracovat, abych se mohl do F1 vrátit jako závodní pilot,“ prozradil syn Michaela Schumachera.

Mercedes podle bývalého závodníka pracuje zcela jiným způsobem než tým Haas a mladý Schumacher byl zprvu až šokován. „Když jedete na trati, obvykle nemáte přístup ke všem zprávám a informacím a jste odkázáni jen na svého inženýra.

Nyní mám k dispozici jinou perspektivu a byl jsem až šokován, jak rozsáhlou a důkladnou komunikaci mají mezi sebou všichni inženýři. Když jsem byl s týmem poprvé v Bahrajnu, měl jsem jen vykulené oči, kolik informací mezi sebou sdílí,“ přiznal rezervní pilot Mercedesu.