Rychlé zprávy

Zveřejněno 1. 01 2017 — Tomáš Richtr

Týmům by nevadilo zkrátit testy klidně jen na tři dny, jezdci jsou ale proti.

Mercedes přiznal, že Bottasovi musel ve čtvrtek kvůli závadě na elektrice vyměnit celý motor.

Pirelli během testů nabídne týmům speciální pneumatiky pro Zandvoort, kde bude klopená zatáčka.

Letošní vozy se skvěle řídí, ale při následování jiného auta ztrácí ještě více přítlaku, říká Verstappen.

Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.

FIA letos zřejmě bude akceptovat systém Mercedesu DAS, pro rok 2021 ale bude zakázán.

Ocon: Nálada v Renaultu a s Ricciardem je mnohem lepší, než byla u Racing Pointu s Pérezem.

Podle Leclerka Ferrari změnilo přístup k testům, více než na výkon se soustředí na pochopení auta.

Ferrari údajně nabídlo Vettelovi prodloužení smlouvy.

Spekuluje se, že by Čínu mohla nahradit Imola. Kvůli logistice na to týmy ale jen těžko přistoupí.

Jedna z hlavních oblastí, na které se letos Mercedes zaměřil, bylo chlazení motoru, které ho vloni trápilo.

David Coulthard: Alonso by měl možná akceptovat, že jeho kariéra v F1 skončila.

V Austrálii by před závodem v roce 2021 mohlo dojít k přeasfaltování a změně konfigurace okruhu.

Mercedes: pozdní příprava vozu 2021 může v příštím roce stát tým až 0,5 sekundy na kolo.

Stoffel Vandoorne bude letos rezervním pilotem Mercedesu v F1.

Robert Kubica bude letos závodit v DTM s vozem BMW M4 Turbo.

Stroll a Latifi budou závodit pod licencí vydanou v Americe, fakticky se ale nic nemění.

Ross Brawn se obává o budoucnost Williamsu ve formuli 1.

Toto Wolff zopakoval, že spekulace o konci Mercedesu v F1 jsou nesmysl, tým pokračuje dál.

Charles Leclerc v Jerezu testoval 18palcové pneumatiky pro rok 2021.

F1 TV bude živě vysílat všech 6 dní předsezonních testů.

Další Schumacher míří do F1? Ralfova syna Davida podepsal pro F3 tým Charouz Racing.

Šéf Mercedesu Toto Wolff ujistil, že tým bude v F1 i v roce 2021.

Mercedes podepsal víceletou sponzorskou smlouvu s IT firmou AMD známou mj. výrobou procesorů.

Verstappen: Hamilton je dobrý, ale žádný neporazitelný bůh to není.

Pirelli navzdory týmům neplánuje v budoucnu návrat k 13palcovým pneumatikám. Ty čeká poslední rok.

V Číně, kde řádí koronavirus, by se letos jet mohlo, zvažuje se prohození termínu s Ruskem.

Charles Leclerc: Abych uspěl, musím se naučit víc ovládat svůj zabijácký instinkt.

První věc, kterou by Vettel jako šéf F1 zavedl? Návrat motorů V12, tvrdí.

Red Bullu nechybí Renault, ale Ricciardo ano. V týmu je teď prý menší sranda.

Starší rychlé zprávy

Diskuse k článku

Napsat komentář