Reklama k nezaplacení? Justin Bieber měl být na stupních vítězů GP Kanady

Včera večer proběhla sociální sítí Twitter zpráva, že Justin Bieber bude vést pozávodní rozhovory na stupních vítězů při Grand Prix v Montréalu. Kanadský zpěvák byl už k vidění během Velké ceny Monaka, kde slavil s Lewisem Hamiltonem. Než se někteří z vás rozzuří doběla, je třeba upřesnit, že tato zpráva se ukázala být pouhým hoaxem, čili žertovnou…

7 Štítky: Sociální sítě Stupně vítězů Zveřejněno 8. 06 2016 — GPF1.cz

Včera večer proběhla sociální sítí Twitter zpráva, že Justin Bieber bude vést pozávodní rozhovory na stupních vítězů při Grand Prix v Montréalu. Kanadský zpěvák byl už k vidění během Velké ceny Monaka, kde slavil s Lewisem Hamiltonem.

Než se někteří z vás rozzuří doběla, je třeba upřesnit, že tato zpráva se ukázala být pouhým hoaxem, čili žertovnou a klamnou mystifikací. Přesto však za svůj krátký život dokázala vzbudit vlnu negativních emocí mezi fanoušky, která doslova zaplavila internet.

Vše začalo zdánlivě neškodným tweetem uživatele @GrandPrixDiary. Než se ukázalo, že se jedná o klam, fanoušci F1 po celém světě vyjadřovali svoji nelibost.

Při troše zamyšlení se však nabízí otázka: Byl by to opravdu tak špatný nápad?

Ve skutečnosti nezáleží na tom, kdo rozhovor vede. Diváci i fanoušci stejně nakonec slyší otřepané: „Můj tým odvedl skvělou práci, závod se vyvíjel výborně (vítěz) / velmi dobře (druhý v cíli) / dobře (třetí v cíli) a vy, fanoušci, jste byli úžasní!“

Pozávodní rozhovor na stupních vítězů je jen o naučených otázkách a odpovědích. Zajímavé věci se (někdy) dějí spíše až na tiskové konferenci, kde jsou jezdci pod palbou zvědavých otázek novinářů.

Důvodem, proč by bylo povolání Justina Biebera jako člověka, který povede onen rozhovor, dobrým nápadem, je jeho nepopiratelná celosvětová popularita. Bieberův profil na Twitteru sleduje 82,7 milionů uživatelů, čímž se z něj stává druhá nejsledovanější osoba na této sociální síti. Na ostatních sítích, jako je Facebook či Instagram, se rovněž umisťuje velmi vysoko.

Při rychlém průletu jeho profilem můžeme na několika fotkách spatřit člověka, který je fandům formule 1 povědomý – ano, jedná se o Lewise Hamiltona. Přičemž každá z uvedených fotek má obrovské ohlasy, viděly ji desítky milionů lidí, kteří třeba do té doby neměli o formuli 1 ani ponětí. Skrz profil Justina Biebera a jeho osobu obecně je tedy možné k tomuto sportu přilákat spoustu nových fanoušků, či o něm alespoň vzbudit větší povědomí.

To je také důvodem, proč lidé jako Benedict Cumberbatch, George Lucas, Arnold Schwarzenegger a Placido Domingo byli požádáni o provedení tohoto interview v minulosti.

Jestli je tedy cílem ukázat celebrity ve spojení s F1 za účelem co nejefektivnější reklamy, proč nezačít hned od vrcholu? A tím z hlediska sociálních sítí, které nabízejí relevantní srovnání, v současnosti je – ať se nám to líbí nebo ne – právě Justin Bieber.

Podobným směrem se vydal také americký závod v Austinu, jehož pořadatelé si letos na pomoc přizvali Taylor Swiftovou, která bude koncertovat přímo během víkendu Grand Prix. Populární zpěvačka si na sociálních sítích také nevede vůbec zle…

Čtěte dále: Hamilton sklízí kritiku za aktivitu na sociálních sítích. Vzdát se jich ale nehodlá

Kanadský zpěvák se svojí přítomností v Monaku postaral o velký rozruch

Kanadský zpěvák se svojí přítomností v Monaku postaral o velký rozruch

Text: Dominik Lob

Diskuse k článku

Napsat komentář